48-72 aylar arasındaki Türk çocuklarının alıcı dil yapılarının incelenmesi
Küçük Resim Yok
Tarih
2008
Yazarlar
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
Maltepe Üniversitesi
Erişim Hakkı
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Özet
Bu araştırma, orta sosyoekonomik düzeydeki ailelerin anaokuluna devam eden 48-72 aylar çocuklarının Türkçedeki dilbilgisi yapılarını ve sözcükleri anlamada geçirdikleri aşamaların, cinsiyet, yaş, anne ve baba eğitim düzeyi, çocuğun doğum sırası ve kardeş sayısı değişkenlerine göre nasıl bir gelişim gösterdiğini belirlemek amacıyla yapılmıştır...
This research was done with the aim of determining what kind of changues are seen according to children's sex, age, educational level of their mother and father, birth order and number of sibligs variables of Turkish children -attending to preschool and in middle socio economic status families -aged netween 48-72 months go through the comprehension in the Turkish grammar structures and word types...
This research was done with the aim of determining what kind of changues are seen according to children's sex, age, educational level of their mother and father, birth order and number of sibligs variables of Turkish children -attending to preschool and in middle socio economic status families -aged netween 48-72 months go through the comprehension in the Turkish grammar structures and word types...
Açıklama
Anahtar Kelimeler
Dil gelişimi, Alıcı dil, Semantik, Sözcük türleri, Erken çocukluk dönemi, Language development, Receptive language, Semantic, Word types, Early childhood period
Kaynak
XX. Dilbilim Kurultayı Bildirimleri 12-13 Mayıs 2006
WoS Q Değeri
Scopus Q Değeri
Cilt
Sayı
Künye
Güler, T. ve Baykoç Dönmez, N. (2008). 48-72 aylar arasındaki Türk çocuklarının alıcı dil yapılarının incelenmesi / Review of receptive language structures of Turkish children between 48-72 months. XX. Dilbilim Kurultayı Bildirimleri 12-13 Mayıs 2006. Maltepe Üniversitesi. s. 451-462.