Eskişehir'de yaşayan 30-47 aylar arasındaki Türk çocuklarının alıcı dil becerilerinin incelenmesi
Küçük Resim Yok
Tarih
2008
Yazarlar
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
Maltepe Üniversitesi
Erişim Hakkı
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Özet
Çalışmanın ana amacı 30-47 aylık çocukların dili kazanma sürecinde, Türkçe'deki bazı yapıları ve sözcükleri anlamada geçirdikleri aşamaları ve bu aşamaların kazanım sürecini yaş, cinsiyet ve annenin eğitim durumuna göre incelenmektedir...
The aim of the study is to examine the stages of comprehension of some Turkish structures and words during the process of language acqusition at children between the months 30 and 47...
The aim of the study is to examine the stages of comprehension of some Turkish structures and words during the process of language acqusition at children between the months 30 and 47...
Açıklama
Anahtar Kelimeler
Cinsiyet, Eğitim durumu, Sözcük dağarcığı, Dil yapıları, Alıcı dil, Gender, Educational status, Vocabulary degree, Language structure, Receptive language
Kaynak
XX. Dilbilim Kurultayı Bildirimleri 12-13 Mayıs 2006
WoS Q Değeri
Scopus Q Değeri
Cilt
Sayı
Künye
Yüksel Erer, E. (2008). Eskişehir'de yaşayan 30-47 aylar arasındaki Türk çocuklarının alıcı dil becerilerinin incelenmesi / An evaluation of 30-47 mouths children's receptive language in Eskişehir. XX. Dilbilim Kurultayı Bildirimleri 12-13 Mayıs 2006. Maltepe Üniversitesi. s. 123-134.