Fen bilgisi dersinin ilköğretim programları ve liselere giriş sınavları açısından değerlendirilmesi
Küçük Resim Yok
Tarih
2001
Yazarlar
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
Maltepe Üniversitesi
Erişim Hakkı
info:eu-repo/semantics/openAccess
Özet
Bu araştırma, Fen Bilgisi dersinin İlköğretim Programları ve Liselere Giriş Sınavları (LGS) açısından değerlendirilmesini kapsamaktadır. Araştırmanın amacı, Fen Bilgisi öğretiminin İlköğretim Programları ve LGS açısından çeşitli boyutlarıyla değerlendirmektir. Araştırma, İlköğretim Programlarında yer alan Fen Bilgisi dersi ile bu derse ilişkin LGS soruları arasındaki ilişkiyi ortaya koymak amacıyla yapılmış tarama modelinde bir çalışmadır.
The research is to extend evaluation Science Courses for Elementary Programme and Entrance Examination of High Schools. The purpose of research is evaluated at various components of Science Courses for Elementary Programme and Entrance Examination of High Schools. The research is a study at survey model was to explore relation between Science Course in Elemantry Programme and Entrance Examination of High Schools.
The research is to extend evaluation Science Courses for Elementary Programme and Entrance Examination of High Schools. The purpose of research is evaluated at various components of Science Courses for Elementary Programme and Entrance Examination of High Schools. The research is a study at survey model was to explore relation between Science Course in Elemantry Programme and Entrance Examination of High Schools.
Açıklama
Tam metin/Full text
Anahtar Kelimeler
Fen bilgisi programı, Liselere giriş sınavı, Science course, Elementary programme, Entrance examination of high schools
Kaynak
Yeni Binyılın Başında Türkiye'de Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu
WoS Q Değeri
Scopus Q Değeri
Cilt
Sayı
Künye
Çoban, A. (2001).Fen bilgisi dersinin ilköğretim programları ve liselere giriş sınavları açısından değerlendirilmesi. Yeni Binyılın Başında Türkiye'de Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu içinde (50-58 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.