Fen bilgisi dersinin ilköğretim programları ve liselere giriş sınavları açısından değerlendirilmesi

Küçük Resim Yok

Tarih

2001

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Yayıncı

Maltepe Üniversitesi

Erişim Hakkı

info:eu-repo/semantics/openAccess

Araştırma projeleri

Organizasyon Birimleri

Dergi sayısı

Özet

Bu araştırma, Fen Bilgisi dersinin İlköğretim Programları ve Liselere Giriş Sınavları (LGS) açısından değerlendirilmesini kapsamaktadır. Araştırmanın amacı, Fen Bilgisi öğretiminin İlköğretim Programları ve LGS açısından çeşitli boyutlarıyla değerlendirmektir. Araştırma, İlköğretim Programlarında yer alan Fen Bilgisi dersi ile bu derse ilişkin LGS soruları arasındaki ilişkiyi ortaya koymak amacıyla yapılmış tarama modelinde bir çalışmadır.
The research is to extend evaluation Science Courses for Elementary Programme and Entrance Examination of High Schools. The purpose of research is evaluated at various components of Science Courses for Elementary Programme and Entrance Examination of High Schools. The research is a study at survey model was to explore relation between Science Course in Elemantry Programme and Entrance Examination of High Schools.

Açıklama

Tam metin/Full text

Anahtar Kelimeler

Fen bilgisi programı, Liselere giriş sınavı, Science course, Elementary programme, Entrance examination of high schools

Kaynak

Yeni Binyılın Başında Türkiye'de Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu

WoS Q Değeri

Scopus Q Değeri

Cilt

Sayı

Künye

Çoban, A. (2001).Fen bilgisi dersinin ilköğretim programları ve liselere giriş sınavları açısından değerlendirilmesi. Yeni Binyılın Başında Türkiye'de Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu içinde (50-58 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.