G.Ü. Gazi Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümü fen bilgisi programına devam eden normal ve ikinci öğretimde öğrenim gören öğrencilerin sorunlarının bazı değişkenler açısından karşılaştırılması

Küçük Resim Yok

Tarih

2001

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Yayıncı

Maltepe Üniversitesi

Erişim Hakkı

CC0 1.0 Universal
info:eu-repo/semantics/openAccess

Araştırma projeleri

Organizasyon Birimleri

Dergi sayısı

Özet

Bu araştırmanın amacı G.Ü. Eğitim Fakültesi İlköğretim Fen Bilgisi Öğretmenliği normal ve ikinci öğretimde öğrenim gören öğrencilerin ihtiyaç ve sorunlarını karşılaştırarak ortaya koymaktır. Öğrencilerin problemleri genel olarak ve problem alanlarına göre karşılaştırılmış ve bazı değişkenler açısından incelenmiştir. Bu değişkenler: cinsiyet, yaş, anne ve babanın eğitim düzeyi, ailenin gelir düzeyi, sınıf ve akademik başarı düzeyIeridir.

Açıklama

Anahtar Kelimeler

İlköğretim fen bilgisi öğretmenliği öğrencileri, Öğrenci problemleri

Kaynak

Yeni Binyılın Başında Türkiye'de Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu

WoS Q Değeri

Scopus Q Değeri

Cilt

Sayı

Künye

Ercan, L. ve Tertemiz, N. (2001). G.Ü. Gazi Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümü fen bilgisi programına devam eden normal ve ikinci öğretimde öğrenim gören öğrencilerin sorunlarının bazı değişkenler açısından karşılaştırılması. Yeni Binyılın Başında Türkiye'de Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu içinde (463-467 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.