Okul öncesi eğitiminde yaratıcı etkinliklerin değerlendirilmesi

dc.contributor.authorÇamlı, Meryem Burcu
dc.date.accessioned2024-07-12T20:32:00Z
dc.date.available2024-07-12T20:32:00Z
dc.date.issued2019en_US
dc.departmentFakülteler, Eğitim Fakültesien_US
dc.description.abstractAmaç: Eğitim kurumları, eksik olduğu kabul edilen bilgi birikiminin getirdiği sınırlamalarla bireylerdeki yaratıcılığı köreltmeyip geliştirmelidir. Günümüzde çocukların ezbercilikten kurtulması yaratıcı düşünmesi istenmektedir. Çocuklarımızın yaratıcı düşüncesini sağlamak için ilk adım, okul öncesinde atılmaktadır. Bu bağlamda araştırmanın genel amacı 2018-2019 öğretim yılında Kars iline bağlı bağımsız anaokullarında ve ilkokula bağlı anasınıflarında görev yapan 10 öğretmenin okul öncesinde yaratıcı etkinliklerin değerlendirilmesine ilişkin görüşlerini keşfetmektir.en_US
dc.identifier.citationÇamlı, M. B. (2019). Okul öncesi eğitiminde yaratıcı etkinliklerin değerlendirilmesi. 14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası Özet Kitapçığı, Maltepe Üniversitesi.en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12415/664
dc.institutionauthorÇamlı, Meryem Burcu
dc.language.isotren_US
dc.publisherMaltepe Üniversitesien_US
dc.relation.ispartof14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyasıen_US
dc.relation.publicationcategoryUlusal Konferans Öğesien_US
dc.rightsCC0 1.0 Universal*
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/*
dc.snmzKY06134
dc.subjectOkul öncesi eğitimen_US
dc.subjectEtkinliken_US
dc.subjectYaratıcılıken_US
dc.subjectYaratıcı etkinliken_US
dc.titleOkul öncesi eğitiminde yaratıcı etkinliklerin değerlendirilmesien_US
dc.typeConference Object
dspace.entity.typePublication

Files