Okul öncesi eğitiminde yaratıcı etkinliklerin değerlendirilmesi
dc.contributor.author | Çamlı, Meryem Burcu | |
dc.date.accessioned | 2024-07-12T20:32:00Z | |
dc.date.available | 2024-07-12T20:32:00Z | |
dc.date.issued | 2019 | en_US |
dc.department | Fakülteler, Eğitim Fakültesi | en_US |
dc.description.abstract | Amaç: Eğitim kurumları, eksik olduğu kabul edilen bilgi birikiminin getirdiği sınırlamalarla bireylerdeki yaratıcılığı köreltmeyip geliştirmelidir. Günümüzde çocukların ezbercilikten kurtulması yaratıcı düşünmesi istenmektedir. Çocuklarımızın yaratıcı düşüncesini sağlamak için ilk adım, okul öncesinde atılmaktadır. Bu bağlamda araştırmanın genel amacı 2018-2019 öğretim yılında Kars iline bağlı bağımsız anaokullarında ve ilkokula bağlı anasınıflarında görev yapan 10 öğretmenin okul öncesinde yaratıcı etkinliklerin değerlendirilmesine ilişkin görüşlerini keşfetmektir. | en_US |
dc.identifier.citation | Çamlı, M. B. (2019). Okul öncesi eğitiminde yaratıcı etkinliklerin değerlendirilmesi. 14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası Özet Kitapçığı, Maltepe Üniversitesi. | en_US |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12415/664 | |
dc.institutionauthor | Çamlı, Meryem Burcu | |
dc.language.iso | tr | en_US |
dc.publisher | Maltepe Üniversitesi | en_US |
dc.relation.ispartof | 14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Ulusal Konferans Öğesi | en_US |
dc.rights | CC0 1.0 Universal | * |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/ | * |
dc.snmz | KY06134 | |
dc.subject | Okul öncesi eğitim | en_US |
dc.subject | Etkinlik | en_US |
dc.subject | Yaratıcılık | en_US |
dc.subject | Yaratıcı etkinlik | en_US |
dc.title | Okul öncesi eğitiminde yaratıcı etkinliklerin değerlendirilmesi | en_US |
dc.type | Conference Object | |
dspace.entity.type | Publication |