Fizik 9. sınıf 'yeryüzünde hareket', 'itme ve momentum' ünitelerinin program tasarısı

dc.contributor.authorGemici, Ömer
dc.contributor.authorEge, Onur
dc.date.accessioned2024-07-12T21:19:45Z
dc.date.available2024-07-12T21:19:45Z
dc.date.issued2001en_US
dc.departmentRektörlük, Rektörlüğe Bağlı Birimler, Maltepe Üniversitesi Yayınlarıen_US
dc.description.abstractBilimdeki süreklilik ve bilimsel bilgilerin günden güne değişmesi fizik dersi programlarının da geliştirilmesini dayatmaktadır. Fizik derslerinin 9. sınıftan 11. sınıfa doğru gittikçe genişleyen bir bütünlük içinde verilmesi, öğrencilerin her yıl sanki farklı bilgiler öğrendikleri duygusuna kapılmalarını önleyecek, aynı zamanda fizik dersinin başarısını artıracaktır. Ünitelerde öğrenciye kazandırılacak davranışların aşamalılık, kaynaşıklık ve süreklilik ilklerine göre adım adım nasıl verileceği ünite analizleri yapılarak belirlenir. Ünite analizleri yapmak, program tasarısı öğelerinin düzenlenmesi için gereklidir. Bu çalışmada fizik 9. sınıf 'Yeryüzünde Hareket, İtme ve Momentum' ünitelerinin program tasarısı oluşturulmaya çalışılmıştır.en_US
dc.description.abstractThe everyday changes and continuity in science forces the needs of changes in physics lesson programs. The method that teaching physics to the students in a system approach from 9th grade to 11th grade will provde the students to understand the subjects better and will prevent the students to have a feeling that they learn different subjects every year. In the unts it will be clear that how the behaviours of students will be affected by the help pf principles sequence, fusion and continuity. Analysing the units will also needed in order to organize the program draft elements. In this study the 9th grade physics unit drafts 'motion', 'impulse and momentum' are tired to be made clear.en_US
dc.identifier.citationGemici, Ö. ve Ege, O. (2001). Fizik 9. sınıf 'yeryüzünde hareket', 'itme ve momentum' ünitelerinin program tasarısı. Yeni Binyılın Başında Türkiye'de Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu içinde (378-385 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.en_US
dc.identifier.endpage385en_US
dc.identifier.startpage378en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12415/5165
dc.language.isotren_US
dc.publisherMaltepe Üniversitesien_US
dc.relation.ispartofYeni Binyılın Başında Türkiye'de Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumuen_US
dc.relation.publicationcategoryUlusal Kitap - Başka Kurum Yazarıen_US
dc.rightsCC0 1.0 Universal*
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/*
dc.snmzKY05968
dc.subjectEğitimen_US
dc.subjectFizik eğitimien_US
dc.subjectProgramen_US
dc.subjectEducationen_US
dc.subjectPhysics educationen_US
dc.titleFizik 9. sınıf 'yeryüzünde hareket', 'itme ve momentum' ünitelerinin program tasarısıen_US
dc.typeBook Part
dspace.entity.typePublication

Dosyalar