Okul öncesi öğretmen adaylarının ve sınıf eğitimi öğretmen adaylarının kaynaştırma eğitimine yönelik öz-yeterlik düzeylerinin karşılaştırılması
Küçük Resim Yok
Tarih
2019
Yazarlar
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
Maltepe Üniversitesi
Erişim Hakkı
CC0 1.0 Universal
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Özet
Amaç: Bu araştırmanın amacı okul öncesi öğretmen adayları ve sınıf eğitimi öğretmen adaylarının kaynaştırmaya ilişkin öz-yeterliklerinin karşılaştırılmasıdır. Bu araştırma, okul öncesi ve ilkokul döneminde kaynaştırma ortamında bulunan özel gereksinimli çocukların toplumla bütünleşmeleri ve bağımsız yaşam becerilerini kazanmalarında etkili rol oynayacak olan okul öncesi eğitimi ve sınıf eğitimi öğretmen adaylarının kaynaştırmaya ilişkin görüşlerinin hizmet öncesinde belirlenmesi, varsa olumsuz görüşlerin lisans eğitimi sürecinde değiştirilmesine zemin oluşturulması açısından önem taşımaktadır.
Açıklama
Anahtar Kelimeler
Kaynaştırma, Okul öncesi öğretmen adayı, Öz-yeterlik, Sınıf eğitimi öğretmen adayı
Kaynak
14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası
WoS Q Değeri
Scopus Q Değeri
Cilt
Sayı
Künye
Aydın, G. (2019). Okul öncesi öğretmen adaylarının ve sınıf eğitimi öğretmen adaylarının kaynaştırma eğitimine yönelik öz-yeterlik düzeylerinin karşılaştırılması. 14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası Özet Kitapçığı, Maltepe Üniversitesi.