Okul öncesı öğrencilerinin algılarına göre öğretmen metaforları

Küçük Resim Yok

Tarih

2019

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Yayıncı

Maltepe Üniversitesi

Erişim Hakkı

CC0 1.0 Universal
info:eu-repo/semantics/openAccess

Araştırma projeleri

Organizasyon Birimleri

Dergi sayısı

Özet

Amaç:Okul öncesi öğrencilerinin öğretmen kavramına ilişkin algıları metaforlar ile analiz edildi. Yöntem:Karma araştırma yöntemi kullanıldı. Çalışma grubu 5-6 yaşındaki 60 öğrenciden oluşmaktadır. Bulgular:60 adet metafor ortaya konuldu.Metaforlar 6 kategoriye ayrıldı. Sonuç:Olumsuz metafora rastlanmadı..Kategoriler yorumlandı.

Açıklama

Anahtar Kelimeler

Öğrenci, Öğretmen, Metafor, Okul öncesi

Kaynak

14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası

WoS Q Değeri

Scopus Q Değeri

Cilt

Sayı

Künye

Sarı, E. ve Özcan, A. (2019). Okul öncesi öğrencilerinin algılarına göre öğretmen metaforları. 14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası Özet Kitapçığı, Maltepe Üniversitesi.