A new method of skill evaluation (OSCE and CORE)

Küçük Resim Yok

Tarih

2017

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Yayıncı

Maltepe Üniversitesi

Erişim Hakkı

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
info:eu-repo/semantics/openAccess

Araştırma projeleri

Organizasyon Birimleri

Dergi sayısı

Özet

The nursing education system introduces variety of nursing practices, especially during the first year. Being able to learn and independently perform these numerous practices to acquire good grades was not easy. The objectivity of this exam is what makes it the most desirable and right method of assessment, we therefore want to use this opportunity to share our views and ideas about this new method (OSCE -CORE) of evaluation in our University through this presentation. As researchers, and also examined by this method of skill evaluation, we prepared a presentation in response to this new way of evaluation...
Hemşirelik eğitim sistemi, hemşirelik uygulamalarının çeşitliliğini ortaya koyar özellikle ilk yıl boyunca, iyi dereceleri elde etmek için bu sayısız uygulamayı öğrenmek ve bağımsız olarak gerçekleştirmek kolay olmadı. Bu sınavın objektifliği, bu sunumla üniversitemizdeki bu yeni değerlendirme yöntemi olan (OSCE- CORE) ile görüş ve düşüncelerimizi en çok bu sunumla üniversitemizde paylaşıyoruz. Araştırmacılar olarak ve ayrıca bu beceri değerlendirme yöntemi ile incelendiğinde. bu yeni yöntemin değerlendirilmesine yanıt olarak bir sunum hazırladık...

Açıklama

Anahtar Kelimeler

Nursing education, Nursing practices, Hemşirelik eğitimi, Hemşirelik uygulamaları

Kaynak

2017 School of Nursing International Student Congress

WoS Q Değeri

Scopus Q Değeri

Cilt

Sayı

Künye

Ansah, N. O. ve Kolcu, M. (2017). A new method of skill evaluation (OSCE and CORE). Yurt, S. (ed.). 2017 School of Nursing International Student Congress içinde (5-7 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.