Proposed business strategy for new building product of XYZ company as the new alternative option in Indonesia's property market
Küçük Resim Yok
Tarih
2021
Yazarlar
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
Maltepe Üniversitesi
Erişim Hakkı
info:eu-repo/semantics/openAccess
Özet
Looking at Indonesia’s potentials with the thriving middle-class economic growth, prefabricated building systems aim to o er solutions in a standardized building quality, with time and cost e ciency compared to conventional building. XYZ Company is a sister company of XXX Architecture Firm targeting Indonesia's prefabricated building market, where the company had been in the bootstrapping stage since late 2018 as a prefabricated building start-up. The company had a struggle in the unmet situation between the company’s vision and the reality of prefabricated building business as a start-up...
Endonezya’nın orta sınıf ekonomik büyüme potansiyeline bakıldığında, geleneksel binalara kıyasla standart yapı kalitesinde olan prefabrik bina sistemi zaman ve maliyet etkinliği çözümleri sunmayı hedeflemektedir. XYZ Şirketi, 2018’in sonlarından bu yana, başlangıç olarak ön aşamasında olan prefabrik bina sistemi ile prefabrik bina pazarını hedefleyen XXX Mimarlık Firmasının kardeş şirketidir. Şirket, başlangıç aşamasında, şirketin vizyonu ile prefabrik yapı işi arasında bir mücadele yaşadı. COVID-19 küresel salgını, ilk etapta konaklama işini hedef alan işletmeyi daha da kötüleştirdi ve iş dönüşümünün ihtiyaçlarını teşvik etti...
Endonezya’nın orta sınıf ekonomik büyüme potansiyeline bakıldığında, geleneksel binalara kıyasla standart yapı kalitesinde olan prefabrik bina sistemi zaman ve maliyet etkinliği çözümleri sunmayı hedeflemektedir. XYZ Şirketi, 2018’in sonlarından bu yana, başlangıç olarak ön aşamasında olan prefabrik bina sistemi ile prefabrik bina pazarını hedefleyen XXX Mimarlık Firmasının kardeş şirketidir. Şirket, başlangıç aşamasında, şirketin vizyonu ile prefabrik yapı işi arasında bir mücadele yaşadı. COVID-19 küresel salgını, ilk etapta konaklama işini hedef alan işletmeyi daha da kötüleştirdi ve iş dönüşümünün ihtiyaçlarını teşvik etti...
Açıklama
Anahtar Kelimeler
Prefabricated building, Indonesia property market disruption, Lean start-up business strategy, Prefabrik bina, Endonezya emlak pazarı bozulması, Yalın başlangıç iş stratejisi
Kaynak
MUISC'20-21 - International Faculty of Humanities and Social Sciences Student Congress
WoS Q Değeri
Scopus Q Değeri
Cilt
Sayı
Künye
Dartaman, A. (2021). Proposed business strategy for new building product of XYZ company as the new alternative option in Indonesia's property market / Endonezya'nın emlak pazarında yeni alternatif seçenek olarak XYZ şirketinin yeni yapı ürünü için önerilen iş stratejisi. MUISC'20-21 - International Faculty of Humanities and Social Sciences Student Congress içinde (56-57 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.