Türkçede sloganlaştırılan dil birliklerinin toplum dilbilimsel işlev çözümlemesi üzerine bir deneme
Küçük Resim Yok
Tarih
2008
Yazarlar
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
Maltepe Üniversitesi
Erişim Hakkı
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Özet
Sloganları, salt siyasi yönlendirim söylemleri olarak değil de kitle kültürünün temel dinamiklerinden bir niteliğiyle değerlendirmekteyiz. Bildiride, sloganlar aracılığıyla içsizleştirilen dil birliklerinin yığınlaştırılan toplumumuz üzerindeki uygulama yöntemlerine ve etkilerine dikkat çekilmeye çalışılmıştır...
We asses the slogans as one of the basic dynamics of mass-culture but not as solely political guide expression. ın this article, practice methods and influences of un,t,es of language which are made meaningless by means of slogans on our massed society are paid attention...
We asses the slogans as one of the basic dynamics of mass-culture but not as solely political guide expression. ın this article, practice methods and influences of un,t,es of language which are made meaningless by means of slogans on our massed society are paid attention...
Açıklama
Anahtar Kelimeler
Dilbilim, Toplum dilbilim, Yapıbozum, İletişim, Derialtı modeli, Linguistics, Socio-linguistics, Deconstruction, Communication, Hypodermic model
Kaynak
XX. Dilbilim Kurultayı Bildirimleri 12-13 Mayıs 2006
WoS Q Değeri
Scopus Q Değeri
Cilt
Sayı
Künye
Aydemir, Ö. K. (2008). Türkçede sloganlaştırılan dil birliklerinin toplum dilbilimsel işlev çözümlemesi üzerine bir deneme / An article about the sociolinguistic function analysis of the language unions as catch-words in Turkish. XX. Dilbilim Kurultayı Bildirimleri 12-13 Mayıs 2006. Maltepe Üniversitesi. s. 393-403.