Analysis of on the way to school film in the context of critical media literacy
Küçük Resim Yok
Tarih
2015
Yazarlar
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
Maltepe Üniversitesi
Erişim Hakkı
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Özet
Media literacy is defined to be access to messages in different written or unwritten formats (television, video, cinema, advertisements, internet etc.) and talent of analyzing, evaluating and transmitting these messages (lnceoğlu 2007:2l). This term is used by many researchers to imply the process of criticaI analysis and peopte learning to create their own messages (printed, audial, visual, through multimedia) (Hobbs 2O04:122).
Medya okuryazarlığı, yazılı, televizyon, film, internet gibi iletilere erişim, bu iletileri analiz etme, değerlendirme ve karşı tarafa gönderme yeteneği olarak tanımlanmaktadır (İnceoğlu 2007: 21). Bu kelime bir çok araştırmacı tarafından eleştirel çözümleme sürecine ve kişinin sorgulama yeteneği sayesinde kendi mesajlarını yaratması ve bunu diğer çevrelere göndermek için kullanmaktadır (Hobbs 2004: 122).
Medya okuryazarlığı, yazılı, televizyon, film, internet gibi iletilere erişim, bu iletileri analiz etme, değerlendirme ve karşı tarafa gönderme yeteneği olarak tanımlanmaktadır (İnceoğlu 2007: 21). Bu kelime bir çok araştırmacı tarafından eleştirel çözümleme sürecine ve kişinin sorgulama yeteneği sayesinde kendi mesajlarını yaratması ve bunu diğer çevrelere göndermek için kullanmaktadır (Hobbs 2004: 122).
Açıklama
Anahtar Kelimeler
Media, Film, Criticism, Literacy, Medya, Eleştiri, Okuryazar
Kaynak
2015 İstanbul International Student Congress: Faculty Of Fine Arts
WoS Q Değeri
Scopus Q Değeri
Cilt
Sayı
Künye
Eken, İ. (2015). Analysis of on the way to school film in the context of critical media literacy. Salta, Z.H. (ed.). 2015 İstanbul International Student Congress: Faculty Of Fine Arts (40-41 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.