İnnovative approaches used in health sciences education
Küçük Resim Yok
Tarih
2017
Yazarlar
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
Maltepe Üniversitesi
Erişim Hakkı
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Özet
Students struggle with applying knowledge to meet the unique needs of the patient populations they encounter. ln addition, nurse educators grapple with content-laden courses and leveraging teaching strategies to help bridge the education-practice gap by balancing didactic experiences with interactive classroom activities while maintaining quality instruction for students. To address this gap, new innovative teaching strategies are critical to integrate in health science education. Recent literature challenges educators to implement student-centered learning approaches...
Öğrenciler karşılaştıkları hasta popülasyonlarının benzersiz ihtiyaçlarını karşılamak için bilgi uygulama mücadelesi veriyorlar. Buna ek olarak, hemşire eğitmenleri içerik yüklü derslerle uğraşıyor ve öğrencilere kaliteli eğitim verirken, öğretici deneyimleri ile de interaktif sınıf etkinlikIerini dengeleyerek eğitim ve pratik boşluğunun köprülenmesine yardımcı oluyorlar ayrıca, yaratıcı stratejileri de kullanıyorlar çünkü yenilikçi literatür eğitiminin merkezinde öğrenciler var...
Öğrenciler karşılaştıkları hasta popülasyonlarının benzersiz ihtiyaçlarını karşılamak için bilgi uygulama mücadelesi veriyorlar. Buna ek olarak, hemşire eğitmenleri içerik yüklü derslerle uğraşıyor ve öğrencilere kaliteli eğitim verirken, öğretici deneyimleri ile de interaktif sınıf etkinlikIerini dengeleyerek eğitim ve pratik boşluğunun köprülenmesine yardımcı oluyorlar ayrıca, yaratıcı stratejileri de kullanıyorlar çünkü yenilikçi literatür eğitiminin merkezinde öğrenciler var...
Açıklama
Anahtar Kelimeler
Health sciences education, lnnovative approaches, Teaching strategies, Sağlık bilimleri eğitimi, Yenilikçi yakIaşımlar, Öğretim stratejileri
Kaynak
2017 School of Nursing International Student Congress
WoS Q Değeri
Scopus Q Değeri
Cilt
Sayı
Künye
Vicdan, D., Kırkan, Ç. ve Terkeş, N. (2017). İnnovative approaches used in health sciences education. Yurt, S. (ed.). 2017 School of Nursing International Student Congress içinde (47-49 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.