Okul öncesi dönemdeki çocukların duygu düzenleme becerileri annelerinin ebeveynlik tutumları arasındaki ilişkinin incelenmesi
Küçük Resim Yok
Tarih
2019
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
Maltepe Üniversitesi
Erişim Hakkı
CC0 1.0 Universal
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Özet
Amaç: Araştırma kapsamında okul öncesi dönemdeki çocukların duygu düzenleme becerileri ile annelerinin ebeveynlik tutumları arasındaki ilişkinin incelenmesi amaçlanmaktadır. Bu genel amaç çerçevesinde çocukların duygu düzenleme becerileri ile annelerinin ebeveynlik tutumları, çocukların cinsiyeti ve annelerin öğrenim durumları açısından da incelenmiştir.
Açıklama
Anahtar Kelimeler
Okul öncesi dönem, Duygu düzenleme becerileri, Ebeveynlik tutumları
Kaynak
14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası
WoS Q Değeri
Scopus Q Değeri
Cilt
Sayı
Künye
Yılmaz, E., Şentürkoğlu, B., Gürses, D., Merter, O. (2019). Okul öncesi dönemdeki çocukların duygu düzenleme becerileri annelerinin ebeveynlik tutumları arasındaki ilişkinin incelenmesi. 14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası Özet Kitapçığı, Maltepe Üniversitesi.