Okul öncesi dönemdeki çocukların duygu düzenleme becerileri annelerinin ebeveynlik tutumları arasındaki ilişkinin incelenmesi

Küçük Resim Yok

Tarih

2019

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Yayıncı

Maltepe Üniversitesi

Erişim Hakkı

CC0 1.0 Universal
info:eu-repo/semantics/openAccess

Araştırma projeleri

Organizasyon Birimleri

Dergi sayısı

Özet

Amaç: Araştırma kapsamında okul öncesi dönemdeki çocukların duygu düzenleme becerileri ile annelerinin ebeveynlik tutumları arasındaki ilişkinin incelenmesi amaçlanmaktadır. Bu genel amaç çerçevesinde çocukların duygu düzenleme becerileri ile annelerinin ebeveynlik tutumları, çocukların cinsiyeti ve annelerin öğrenim durumları açısından da incelenmiştir.

Açıklama

Anahtar Kelimeler

Okul öncesi dönem, Duygu düzenleme becerileri, Ebeveynlik tutumları

Kaynak

14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası

WoS Q Değeri

Scopus Q Değeri

Cilt

Sayı

Künye

Yılmaz, E., Şentürkoğlu, B., Gürses, D., Merter, O. (2019). Okul öncesi dönemdeki çocukların duygu düzenleme becerileri annelerinin ebeveynlik tutumları arasındaki ilişkinin incelenmesi. 14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası Özet Kitapçığı, Maltepe Üniversitesi.