Bağımsız anaokullarında kullanılan resimli çocuk kitaplarındaki aile kavramlarının ele alınış biçimlerinin incelenmesi

dc.contributor.authorAydemir, Emine
dc.contributor.authorFırat, Zehra Saadet
dc.date.accessioned2024-07-12T20:35:23Z
dc.date.available2024-07-12T20:35:23Z
dc.date.issued2019en_US
dc.departmentFakülteler, Eğitim Fakültesien_US
dc.description.abstractAmaç: Okul öncesi dönem, çocukların gelişimlerinin en hızlı olduğu ve sosyal rollerin öğrenildiği 0-6 yaş dönemini kapsamaktadır. Çocukların sosyalleştiği ilk kurum aile ortamıdır. Sosyal rollerin öğrenilmesinde önemli olan aile üyeleri bu sorumluluklarını farklı uyarıcılar ve en temelde ise kitaplar aracılığıyla gerçekleştirirler. Resimli çocuk kitapları çocukların hayal dünyalarını geliştiren, gerçek yaşama hazırlayan önemli materyallerden biridir. Bu çalışmada anaokullarında kullanılan resimli çocuk kitaplarında yer alan aile kavramının ele alınış biçimlerini incelemek amaçlanmaktadır.en_US
dc.identifier.citationAydemir, E. ve Fırat, Z. S. (2019). Bağımsız anaokullarında kullanılan resimli çocuk kitaplarındaki aile kavramlarının ele alınış biçimlerinin incelenmesi. 14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası Özet Kitapçığı, Maltepe Üniversitesi.en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12415/902
dc.language.isotren_US
dc.publisherMaltepe Üniversitesien_US
dc.relation.ispartof14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyasıen_US
dc.relation.publicationcategoryUlusal Konferans Öğesien_US
dc.rightsCC0 1.0 Universal*
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/*
dc.snmzKY06372
dc.subjectResimli çocuk kitabıen_US
dc.subjectAileen_US
dc.subjectOkul öncesien_US
dc.subjectÇocuk edebiyatıen_US
dc.titleBağımsız anaokullarında kullanılan resimli çocuk kitaplarındaki aile kavramlarının ele alınış biçimlerinin incelenmesien_US
dc.typeConference Object
dspace.entity.typePublication

Dosyalar