E-tourism and the case of Kuşadası

dc.authorid0000-0002-8238-3185en_US
dc.contributor.authorGönen, İbrahim
dc.contributor.authorTelli Yamamoto, Gonca
dc.date.accessioned2024-07-12T21:32:02Z
dc.date.available2024-07-12T21:32:02Z
dc.date.issued2018en_US
dc.departmentRektörlük, Kongreler, Uluslararası İşletme ve Pazarlama Kongresien_US
dc.description.abstractWith globalization, the dimensions of trade in the national and international fields have expanded considerably. It has become a necessity to be involved in the developing virtual world and to use communication technologies effectively efficiently in this environment for all sectors. Therefore, the technological infrastructure used in e-commerce has become a structure which can differ in terms of the way in which system tools are used and their functions. Recently, e-commerce and mobile marketing are now widely used in the tourism sector. Kuşadası is one of the very important touristic centers in Turkey. We would like to make a detection for Kuşadası on this study. E-commerce, mobile marketing, e-tourism and mobile tourism concepts are mentioned and the case of Kuşadası is used in the context of using e-commerce applications in tourism promotion.en_US
dc.description.abstractKüreselleşmeyle birlikte , ulusal ve uluslararası alanda ticaretin boyutları oldukça genişlemiştir. Artık gelişen sanal dünyada yer almak ve iletişim teknolojilerini bu mecrada etkin ve verimli kullanabilmek zorunluluk haline gelmiştir. Dolayısıyla e-ticaret kullanılan teknolojik alt yapı, sistem araçlarının kullanılma şekli ve işlevleri yönünden farklılıklar gösterebilen bir yapıya dönüşmüştür. Bununla birlikte temelde pazarlama faaliyetlerini kapsayan e-ticaret ve mobil pazarlama her sektörde kullanılmaya başlamıştır. Dijital teknolojilerin turizmde kullanılması ile de e-turizm ve mobil turizm kavramları gündeme gelmiştir. Bu çalışmada e-ticaret, mobil pazarlama, e-turizm ve mobil turizm kavramlarından bahsedilmiş olup, e-ticaret uygulamalarının, turizm tanıtmasında kullanılması bağlamında Kuşadası örneğine yer verilmiştir.en_US
dc.identifier.citationGönen, İ. ve Telli Yamamoto, G. (2018). E-tourism and the case of Kuşadası / E-turizm ve Kuşadası örneği. International Congress on Business and Marketing. s. 212-228.en_US
dc.identifier.endpage228en_US
dc.identifier.isbn978 - 605 - 2124 - 09-3
dc.identifier.startpage212en_US
dc.identifier.urihttps://icbm.world/?lang=tr
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12415/6348
dc.language.isotren_US
dc.publisherMaltepe Üniversitesien_US
dc.relation.ispartofInternational Congress on Business and Marketingen_US
dc.relation.publicationcategoryUluslararası Konferans Öğesien_US
dc.rightsCC0 1.0 Universal*
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/*
dc.snmzKY01591
dc.subjectE-commerceen_US
dc.subjectMobile marketingen_US
dc.subjectE-tourismen_US
dc.subjectMobile tourismen_US
dc.subjectPromotionen_US
dc.subjectTourism promotionen_US
dc.subjectE-ticareten_US
dc.subjectMobil pazarlamaen_US
dc.subjectE-turizmen_US
dc.subjectMobil turizmen_US
dc.subjectTanıtmaen_US
dc.subjectTurizm tanıtmasıen_US
dc.titleE-tourism and the case of Kuşadasıen_US
dc.title.alternativeE-turizm ve Kuşadası örneğien_US
dc.typeArticle
dspace.entity.typePublication

Dosyalar