Okul öncesi eğitimi lisans programı ile çocuk gelişimi önlisans programı son sınıf öğrencilerinin stres belirti düzeylerinin incelenmesi: Afyon Kocatepe Üniversitesi örneği
Küçük Resim Yok
Tarih
2019
Yazarlar
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
Maltepe Üniversitesi
Erişim Hakkı
CC0 1.0 Universal
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Özet
Amaç: Okul Öncesi Eğitimi lisans programı son sınıf öğrencileri normal ders yüklerinin yanı sıra Milli Eğitim Bakanlığı bünyesinde öğretmen olarak atanabilmek için sınavlara hazırlanmakta ve aynı zamanda haftada yarım gün anaokullarına uygulamaya gitmektedirler. Çocuk Gelişimi önlisans programı son sınıf öğrencileri de benzer yoğunluk altında lisans programına geçiş için sınavlara hazırlık sürecinde şikayetlerini dile getirmektedir. Her iki program öğrencileri de stres altında olduklarını sözlü olarak ifade etmektedirler. Bu doğrultuda, bu çalışma Afyon Kocatepe Üniversitesi Okul Öncesi Eğitimi lisans programı son sınıf öğrencileri ile Çocuk Gelişimi önlisans programı son sınıf öğrencilerinin stres belirti düzeylerinin incelenmesini amaçlamaktadır.
Açıklama
Anahtar Kelimeler
Okul öncesi eğitimi, Çocuk gelişimi, Öğretmen adayları, Stres belirtileri
Kaynak
14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası
WoS Q Değeri
Scopus Q Değeri
Cilt
Sayı
Künye
Demirci, E., Nas, G., Işık, İ. (2019). Okul öncesi eğitimi lisans programı ile çocuk gelişimi önlisans programı son sınıf öğrencilerinin stres belirti düzeylerinin incelenmesi: Afyon Kocatepe Üniversitesi örneği. 14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası Özet Kitapçığı, Maltepe Üniversitesi.