Digital literacy of generation Z university students during COVID -19 pandemic in the postmodern society

Küçük Resim Yok

Tarih

2021

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Yayıncı

Maltepe Üniversitesi

Erişim Hakkı

info:eu-repo/semantics/openAccess

Araştırma projeleri

Organizasyon Birimleri

Dergi sayısı

Özet

The very high speed of latest technological growth has made it difficult to predict tomorrow’s life models. We are definitely sure that our future will be completely digital. We develop new digital approaches on every aspect of our lives. In fact, the world as we know is transforming into what is referred by many scholars and academicians as the era of postmodernism. In order to profit by these dramatic changes, all digital services will be changed or altered. Due to these radical changes the Generation Z is going to be affected by growing demand for digital literacy. In our age, technological developments affect all areas of life and the communication styles of individuals with each other are expanding in connection with this issue...
Son zamanlardaki teknolojik büyümenin yüksek hızı, yarının yaşam modellerini tahmin etmeyi zorlaştırıyor. Geleceğimizin tamamen dijital olacağından kesinlikle eminiz. Hayatımızın her alanında yeni dijital yaklaşımlar geliştirmekteyiz. Aslında bildiğimiz dünya, pek çok akademisyen ve akademisyenler tarafından postmodernizm çağı olarak anılan döneme dönüşüyor. Bu dramatik değişikliklerden kar elde etmek için, tüm dijital hizmetler değişecek veya değiştirilecektir. Bu radikal değişiklikler nedeniyle Z Kuşağı, artan dijital okuryazarlık talebinden etkilenecektir. Çağımızda teknolojik gelişmeler yaşamın her alanını etkilemekte ve bireylerin birbirleriyle iletişim tarzları, bu konuya bağlı olarak genişlemekte ve etkilenmektedir...

Açıklama

Anahtar Kelimeler

Digital literacy, Generation Z, Postmodern society, COVID-19 pandemic, Dijital okuryazarlık, Z Kuşağı, Postmodern toplum, COVID-19 küresel salgını

Kaynak

MUISC'20-21 - International Faculty of Humanities and Social Sciences Student Congress

WoS Q Değeri

Scopus Q Değeri

Cilt

Sayı

Künye

Korkmaz, D. (2021). Digital literacy of generation Z university students during COVID -19 pandemic in the postmodern society / Z kuşağı üniversite öğrencilerinin COVID-19 küresel salgını sırasında postmodern toplumda dijital okuryazarlığı. MUISC'20-21 - International Faculty of Humanities and Social Sciences Student Congress içinde (70-71 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.