Multi disciplinary approach to a hospitalized child in an intensive care unit
Küçük Resim Yok
Tarih
2018
Yazarlar
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
Maltepe Üniversitesi
Erişim Hakkı
CC0 1.0 Universal
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Özet
The advancement of medicine is indisputable and is visible every day by learning new directions and new informations day after day. The basic task of medicine and science is the care of the patient with individual holistic approach. In the care of the patient today and in recent times, multidisciplinary teams are involved, which, with the support and mutual cooperation between each member of the team, have better knowledge, insights and solutions for the recovery and healing of the patient, especially the child.
Tartışılmaz bir şekilde tıbbın ilerlemesi, her geçen gün öğrenilen yeni yönergeler ve yeni bilgiler ile daha görünür hale geliyor. Tıbbın ve bilimin temel görevi, bütüncül yaklaşımla hasta bakımıdır. Günümüzde ve yakın geçmişte hasta bakımına multidisipliner ekipler katılır, takımın her bir üyesi arasında ki destek ve karşılıklı işbirliği, hastanın ve özellikle çocukların iyileşmesi ve sağlığının devam ettirilmesi için daha iyi bilgi, anlayış ve çözümlere sahiptir.
Tartışılmaz bir şekilde tıbbın ilerlemesi, her geçen gün öğrenilen yeni yönergeler ve yeni bilgiler ile daha görünür hale geliyor. Tıbbın ve bilimin temel görevi, bütüncül yaklaşımla hasta bakımıdır. Günümüzde ve yakın geçmişte hasta bakımına multidisipliner ekipler katılır, takımın her bir üyesi arasında ki destek ve karşılıklı işbirliği, hastanın ve özellikle çocukların iyileşmesi ve sağlığının devam ettirilmesi için daha iyi bilgi, anlayış ve çözümlere sahiptir.
Açıklama
Anahtar Kelimeler
medical multidisciplinarity, health, multidisciplinary team, multidisciplinary medical nursing, nurse, experts, tıbbi multidisiplinerlik, sağlık, multidisipliner ekip, multidisipliner tıbbi hemşirelik, hemşire, uzmanlar
Kaynak
Maltepe Üniversitesi Uluslararası Öğrenci Kongresi
WoS Q Değeri
Scopus Q Değeri
Cilt
Sayı
Künye
Bajivi?, V. ve Bariši?, A. (2018). Multi disciplinary approach to a hospitalized child in an intensive care unit / Hastanede yoğun bakımda yatan çocuğa multidisipliner yaklaşım. Maltepe Üniversitesi Uluslararası Öğrenci Kongresi. s. 99-100.