Factors of introduction of digital technologies in education: comparison of Russia and Slovakia

Küçük Resim Yok

Tarih

2021

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Yayıncı

Maltepe Üniversitesi

Erişim Hakkı

info:eu-repo/semantics/openAccess

Araştırma projeleri

Organizasyon Birimleri

Dergi sayısı

Özet

Factors of introduction of digital technologies in education. The study presented in the article analyzes the economic and non-economic prerequisites for the digital transformation of education. The article dwells upon historical aspect of evolutionary development of society in the context of education development. Special attention is paid to a scientific and industrial progress. The author cites the offcial Strategy for the Development of Education in Slovakia as well as draws the attention to the absence of such strategy in Russia...
Makalede sunulan çalışma, eğitimde dijital dönüşüm için ekonomik ve ekonomik olmayan ön koşulları analiz etmektedir. Makale, eğitim gelişimi bağlamında toplumun evrimsel gelişiminin tarihsel yönüne odaklanmaktadır. Bilimsel ve endüstriyel ilerlemeye özel önem verilmektedir. Yazar, Slovakya'da eğitimin geliştirilmesi için resmi stratejiyi belir iği gibi, Rusya'da da böyle bir stratejinin bulunmadığına dikkat çekmektedir. Rus eğitim sektörü ile ilgili olarak, makalenin yazarı, dijital dönüşüm için ön koşullar ve öneriler alanında Rusya'da eğitimin dijital dönüşümü ile ilgili sorunlar ve beklentiler hakkındaki raporu ele almaktadır...

Açıklama

Anahtar Kelimeler

Education, Digitalization, Academic environment, Slovakia, Russia, Education, Transformation, Eğitim, Dijitalleşme, Akademik çevre, Slovakya, Rusya, Eğitim, Dönüşüm

Kaynak

MUISC'20-21 - International Faculty of Humanities and Social Sciences Student Congress

WoS Q Değeri

Scopus Q Değeri

Cilt

Sayı

Künye

Nikolai, K. (2021). Factors of introduction of digital technologies in education: comparison of Russia and Slovakia / Eğitimde dijital teknolojilerin tanıtım faktörleri: Rusya ve Slovakya karşılaştırması. MUISC'20-21 - International Faculty of Humanities and Social Sciences Student Congress içinde (102-103 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.