Factors of introduction of digital technologies in education: comparison of Russia and Slovakia
Küçük Resim Yok
Tarih
2021
Yazarlar
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
Maltepe Üniversitesi
Erişim Hakkı
info:eu-repo/semantics/openAccess
Özet
Factors of introduction of digital technologies in education. The study presented in the article analyzes the economic and non-economic prerequisites for the digital transformation of education. The article dwells upon historical aspect of evolutionary development of society in the context of education development. Special attention is paid to a scientific and industrial progress. The author cites the offcial Strategy for the Development of Education in Slovakia as well as draws the attention to the absence of such strategy in Russia...
Makalede sunulan çalışma, eğitimde dijital dönüşüm için ekonomik ve ekonomik olmayan ön koşulları analiz etmektedir. Makale, eğitim gelişimi bağlamında toplumun evrimsel gelişiminin tarihsel yönüne odaklanmaktadır. Bilimsel ve endüstriyel ilerlemeye özel önem verilmektedir. Yazar, Slovakya'da eğitimin geliştirilmesi için resmi stratejiyi belir iği gibi, Rusya'da da böyle bir stratejinin bulunmadığına dikkat çekmektedir. Rus eğitim sektörü ile ilgili olarak, makalenin yazarı, dijital dönüşüm için ön koşullar ve öneriler alanında Rusya'da eğitimin dijital dönüşümü ile ilgili sorunlar ve beklentiler hakkındaki raporu ele almaktadır...
Makalede sunulan çalışma, eğitimde dijital dönüşüm için ekonomik ve ekonomik olmayan ön koşulları analiz etmektedir. Makale, eğitim gelişimi bağlamında toplumun evrimsel gelişiminin tarihsel yönüne odaklanmaktadır. Bilimsel ve endüstriyel ilerlemeye özel önem verilmektedir. Yazar, Slovakya'da eğitimin geliştirilmesi için resmi stratejiyi belir iği gibi, Rusya'da da böyle bir stratejinin bulunmadığına dikkat çekmektedir. Rus eğitim sektörü ile ilgili olarak, makalenin yazarı, dijital dönüşüm için ön koşullar ve öneriler alanında Rusya'da eğitimin dijital dönüşümü ile ilgili sorunlar ve beklentiler hakkındaki raporu ele almaktadır...
Açıklama
Anahtar Kelimeler
Education, Digitalization, Academic environment, Slovakia, Russia, Education, Transformation, Eğitim, Dijitalleşme, Akademik çevre, Slovakya, Rusya, Eğitim, Dönüşüm
Kaynak
MUISC'20-21 - International Faculty of Humanities and Social Sciences Student Congress
WoS Q Değeri
Scopus Q Değeri
Cilt
Sayı
Künye
Nikolai, K. (2021). Factors of introduction of digital technologies in education: comparison of Russia and Slovakia / Eğitimde dijital teknolojilerin tanıtım faktörleri: Rusya ve Slovakya karşılaştırması. MUISC'20-21 - International Faculty of Humanities and Social Sciences Student Congress içinde (102-103 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.