Eşik düzeyi bakımından yabancı dil olarak Türkçe öğretimi gereçlerindeki ortamlar

Küçük Resim Yok

Tarih

2008

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Yayıncı

Maltepe Üniversitesi

Erişim Hakkı

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
info:eu-repo/semantics/openAccess

Araştırma projeleri

Organizasyon Birimleri

Dergi sayısı

Özet

Türkçeyi yabancı dil olarak öğrenenlerin değişik dil düzeyleri için yazılmış gerekçelerin içerisinde yer alan sözlü ve yazılı metinler hem dilin örneği olarak öğrencilerin dil edincine katkıda bulunmaları hem de üzerinde kuruldukları ortamlar bakımından öğrencilerin güdülenmelerini sağlayabilmeleri bakımından yabancı dil Tükçeyi öğrenenler için önem taşır.
The spoken and writteb texts that are found in the teaching materials for the learners of Turkish as a foreign language at different kevels play an important role in contrşbutşng to learners' language competence and enhancing learner-motication due to the settings which these texts utilize.

Açıklama

Anahtar Kelimeler

Yabancıdil olarak Türkçe, Dil öğretim gerekçeleri, Ortamlar, Eşik düzeyi, Dil öğretim metinleri, Turkish as a foreign language, Language teaching materials, Settings, The threshold level, Tests for language teaching

Kaynak

XX. Dilbilim Kurultayı Bildirimleri 12-13 Mayıs 2006

WoS Q Değeri

Scopus Q Değeri

Cilt

Sayı

Künye

Tarhan, B. (2008). Eşik düzeyi bakımından yabancı dil olarak Türkçe öğretimi gereçlerindeki ortamlar / Settings in the threshold level meterials for teaching Turkish as a foreign language. XX. Dilbilim Kurultayı Bildirimleri 12-13 Mayıs 2006. Maltepe Üniversitesi. s. 91-99.