Eşik düzeyi bakımından yabancı dil olarak Türkçe öğretimi gereçlerindeki ortamlar
Küçük Resim Yok
Tarih
2008
Yazarlar
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
Maltepe Üniversitesi
Erişim Hakkı
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Özet
Türkçeyi yabancı dil olarak öğrenenlerin değişik dil düzeyleri için yazılmış gerekçelerin içerisinde yer alan sözlü ve yazılı metinler hem dilin örneği olarak öğrencilerin dil edincine katkıda bulunmaları hem de üzerinde kuruldukları ortamlar bakımından öğrencilerin güdülenmelerini sağlayabilmeleri bakımından yabancı dil Tükçeyi öğrenenler için önem taşır.
The spoken and writteb texts that are found in the teaching materials for the learners of Turkish as a foreign language at different kevels play an important role in contrşbutşng to learners' language competence and enhancing learner-motication due to the settings which these texts utilize.
The spoken and writteb texts that are found in the teaching materials for the learners of Turkish as a foreign language at different kevels play an important role in contrşbutşng to learners' language competence and enhancing learner-motication due to the settings which these texts utilize.
Açıklama
Anahtar Kelimeler
Yabancıdil olarak Türkçe, Dil öğretim gerekçeleri, Ortamlar, Eşik düzeyi, Dil öğretim metinleri, Turkish as a foreign language, Language teaching materials, Settings, The threshold level, Tests for language teaching
Kaynak
XX. Dilbilim Kurultayı Bildirimleri 12-13 Mayıs 2006
WoS Q Değeri
Scopus Q Değeri
Cilt
Sayı
Künye
Tarhan, B. (2008). Eşik düzeyi bakımından yabancı dil olarak Türkçe öğretimi gereçlerindeki ortamlar / Settings in the threshold level meterials for teaching Turkish as a foreign language. XX. Dilbilim Kurultayı Bildirimleri 12-13 Mayıs 2006. Maltepe Üniversitesi. s. 91-99.