Youth and eco-tourism, lessons learnt from Iran
Küçük Resim Yok
Tarih
2015
Yazarlar
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
Maltepe Üniversitesi
Erişim Hakkı
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Özet
Ecotourism as a sustainable approach has significant role in environmental management especially in developing countries. ln ecotourism development project, it is necessary to evaluate and discover target groups. ln counties with a young population such lran, identification of higher education student is recommended. ln this paper 300 students of University of Tehran are selected. They're divided in 5 groups (Agriculture Sciences, Engineering, Medical, Humanities and Basic Sciences).
Ekoturizm ispatlanabilir bir bakış açısı olarak, çevresel yönetimde -özellikle gelişmiş ülkelerde- çok önemli bir role sahiptir. Ekoturizm geliştirme projelerinde, hedeflenen grubu değerlendirmek ve keşfetmek gereklidir. İran gibi genç nüfusun çoğunlukta olduğu ülkelerde, yüksek eğitimli öğrencilerin tanımlanması önerilir. Bu çalışmada, Tahran Üniversitesinden 300 öğrenci seçilmiştir. Bu 300 öğrenci 5 gruba ayrılmıştır (Tarım bilimi, Mühendislik, Tıp, İnsani bilimler ve Temel Bilimler).
Ekoturizm ispatlanabilir bir bakış açısı olarak, çevresel yönetimde -özellikle gelişmiş ülkelerde- çok önemli bir role sahiptir. Ekoturizm geliştirme projelerinde, hedeflenen grubu değerlendirmek ve keşfetmek gereklidir. İran gibi genç nüfusun çoğunlukta olduğu ülkelerde, yüksek eğitimli öğrencilerin tanımlanması önerilir. Bu çalışmada, Tahran Üniversitesinden 300 öğrenci seçilmiştir. Bu 300 öğrenci 5 gruba ayrılmıştır (Tarım bilimi, Mühendislik, Tıp, İnsani bilimler ve Temel Bilimler).
Açıklama
Anahtar Kelimeler
Ecotourism, Higher education, Solid development, Environment, Ekoturizm, Yüksek eğitim, Sağlam gelişme, Çevre
Kaynak
2015 İstanbul International Arts And Sciences Student Congress
WoS Q Değeri
Scopus Q Değeri
Cilt
Sayı
Künye
Zare, S. (2015). Youth and eco-tourism, lessons learnt from Iran. Ünalan, B.C. ve Doğan, Y. (ed.). 2015 İstanbul International Arts And Sciences Student Congress (42-43 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.