Youth and eco-tourism, lessons learnt from Iran

Küçük Resim Yok

Tarih

2015

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Yayıncı

Maltepe Üniversitesi

Erişim Hakkı

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
info:eu-repo/semantics/openAccess

Araştırma projeleri

Organizasyon Birimleri

Dergi sayısı

Özet

Ecotourism as a sustainable approach has significant role in environmental management especially in developing countries. ln ecotourism development project, it is necessary to evaluate and discover target groups. ln counties with a young population such lran, identification of higher education student is recommended. ln this paper 300 students of University of Tehran are selected. They're divided in 5 groups (Agriculture Sciences, Engineering, Medical, Humanities and Basic Sciences).
Ekoturizm ispatlanabilir bir bakış açısı olarak, çevresel yönetimde -özellikle gelişmiş ülkelerde- çok önemli bir role sahiptir. Ekoturizm geliştirme projelerinde, hedeflenen grubu değerlendirmek ve keşfetmek gereklidir. İran gibi genç nüfusun çoğunlukta olduğu ülkelerde, yüksek eğitimli öğrencilerin tanımlanması önerilir. Bu çalışmada, Tahran Üniversitesinden 300 öğrenci seçilmiştir. Bu 300 öğrenci 5 gruba ayrılmıştır (Tarım bilimi, Mühendislik, Tıp, İnsani bilimler ve Temel Bilimler).

Açıklama

Anahtar Kelimeler

Ecotourism, Higher education, Solid development, Environment, Ekoturizm, Yüksek eğitim, Sağlam gelişme, Çevre

Kaynak

2015 İstanbul International Arts And Sciences Student Congress

WoS Q Değeri

Scopus Q Değeri

Cilt

Sayı

Künye

Zare, S. (2015). Youth and eco-tourism, lessons learnt from Iran. Ünalan, B.C. ve Doğan, Y. (ed.). 2015 İstanbul International Arts And Sciences Student Congress (42-43 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.