Sanat etkinlikleri ile diğer etkinliklerin geliştirilip daha etkili hale getirilmesi
dc.contributor.author | Koç, İlayda Naz | |
dc.date.accessioned | 2024-07-12T20:32:59Z | |
dc.date.available | 2024-07-12T20:32:59Z | |
dc.date.issued | 2019 | en_US |
dc.department | Fakülteler, Eğitim Fakültesi | en_US |
dc.description.abstract | Bu çalışmanın genel amacı; okul öncesi öğretimde sanatsal etkinliklere dikkat çekmek bu alanda öncelikle sanatsal etkinliklerin öğretmen adayına kazandırabileceği değerleri irdelemek ve okulöncesi dönemde sanatsal etkinliklere yeni bir perspektif getirmek ve diğer etkinlikler ile nasıl bütünleştirileceğinin yolunu ortaya koymaktır. Sanat etkinlikleri ile diğer etkinliklerin ne kadar bütünleştirilebileceği ve bu bütünleştirebilme aşamasında öğretmen adayının etkinliklere bunu nasıl yansıtabileceğini ve geliştirebileceğini uygulamaya dökmüştür. Bu araştırmanın yöntemi nitel araştırma yöntemi desenlerinden eylem araştırması deseni kullanılmıştır. Literatür taramasına göre; eylem araştırması süreç odaklıdır. Bu çalışmanın örneklemi devlet veya özel bir kurumda staj gören bir öğretmen adayıdır. Bu araştırmanın veri toplama yöntem ve araçları; yansıtıcı günlük, etkinlik planları, katılım çizelgeleri, gözlem notlarıdır. Bu araştırmanın toplanan verileri içerik analiz yöntemiyle analiz edilmiştir. Çalışmanın geçerliliği ve güvenilirliğini sağlamak için uzman görüşüne başvurulmuş ve çeşitleme yöntemine gidilmiştir. Sosyal ve Beşeri Bilimler Etik Kurulundan onay alınmıştır. Bulgular yansıtıcı günlük,etkinlik planları,katılım çizelgeleri,gözlem notları ile toplanmıştır. Sonuç olarak sanat etkinlikleri ile diğer etkinlikler bütünleşmiş ve staj yapılan sınıfta bu etkinliklere tam anlamıyla katılım sağlanılmıştır. Öğretmen adayı sanat etkinliklerini ve diğer etkinlikleri geliştirmiş ve bütünleştirmiştir. Öğretmen adayı genel anlamda sanat etkinlikleri ile diğer etkinliklerini bütünleşebileceğini ortaya koymuştur. | en_US |
dc.identifier.citation | Koç, İ. N. (2019). Sanat etkinlikleri ile diğer etkinliklerin geliştirilip daha etkili hale getirilmesi. 14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası Özet Kitapçığı, Maltepe Üniversitesi. | en_US |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12415/816 | |
dc.institutionauthor | Koç, İlayda Naz | |
dc.language.iso | tr | en_US |
dc.publisher | Maltepe Üniversitesi | en_US |
dc.relation.ispartof | 14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Ulusal Konferans Öğesi | en_US |
dc.rights | CC0 1.0 Universal | * |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/ | * |
dc.snmz | KY06286 | |
dc.title | Sanat etkinlikleri ile diğer etkinliklerin geliştirilip daha etkili hale getirilmesi | en_US |
dc.type | Conference Object | |
dspace.entity.type | Publication |