Pre-service teachers' awareness of communicative behavior variations in original and translated film
Küçük Resim Yok
Tarih
2014
Yazarlar
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
Maltepe Üniversitesi
Erişim Hakkı
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Özet
The issue of national communicative behavior research became urgent with the rapid development of international relations. lnterest to the representatives of another lingua-cultural community grows together with the development of the latter. The films provide the audience an opportunity not only to embrace the atmosphere of modern life of that or another country but also to get acquainted with its cultural features and traditions...
Uluslararası ilişkilerin çok hızlı gelişmesiyle beraber ulusal iletişimsel davranış araştırmaları önem kazanmıştır. Başka bir dil kullanan küItürel toplulukların temsilcilerine olan ilgi uluslararası gelişmelerle birlikte artar. Filmler seyircilere hem kendi ülkesindeki veya başka ülkelerdeki modern hayat atmosferini yaşaması hem de o ülkelerin kültürel unsurları ve gelenekleri hakkında bilgi sahibi olmaları için bir fırsat sunar...
Uluslararası ilişkilerin çok hızlı gelişmesiyle beraber ulusal iletişimsel davranış araştırmaları önem kazanmıştır. Başka bir dil kullanan küItürel toplulukların temsilcilerine olan ilgi uluslararası gelişmelerle birlikte artar. Filmler seyircilere hem kendi ülkesindeki veya başka ülkelerdeki modern hayat atmosferini yaşaması hem de o ülkelerin kültürel unsurları ve gelenekleri hakkında bilgi sahibi olmaları için bir fırsat sunar...
Açıklama
Anahtar Kelimeler
Öğretmen adayları, Davranış araştırmaları, Kültürel varyasyonlar, Cultural variations, Behavior pattern, Pre-service teachers
Kaynak
2014 Istanbul International Education Student Congress
WoS Q Değeri
Scopus Q Değeri
Cilt
Sayı
Künye
İbraimova, A. (2014). Pre-service teachers' awareness of communicative behavior variations in original and translated film. Dilman, H. ve Töngür, N. (ed.). 2014 Istanbul International Education Student Congress içinde (4-6 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.