Okul öncesi eğitiminde outdoor (dış mekan) etkinliklerinin incelenmesi

Küçük Resim Yok

Tarih

2019

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Yayıncı

Maltepe Üniversitesi

Erişim Hakkı

CC0 1.0 Universal
info:eu-repo/semantics/openAccess

Araştırma projeleri

Organizasyon Birimleri

Dergi sayısı

Özet

Amaç: Doğada ve dışarıda yapılan oyunlar sadece günü parçalara ayırmaya yaramakla kalmaz, aynı zamanda çocukların bastırılmış enerjilerini ve duygularını dışa vurmalarını ve sınıfta öğretilenleri zihin-beden bağlantısının geliştiği bir oyun ortamında uygulamalarını sağlar. Açık alanlar çocukların içlerindeki enerjiyi dışa vurabilecekleri pek çok uyarıcıya sahiptir. Onların doğayla buluşmalarına, koşup oynamalarına, canlı ve cansız varlıkları tanımalarına, çevreye karşı duyarlı olmalarına olanak sağlar. Bunun için outdoor (Dış mekan) öğrenme oluşturulmuştur. Bu araştırmanın amacı okul öncesi öğretmenlerinin outdoor öğrenme ile ilgili bilgilerinin ve bu konu hakkındaki görüşlerinin incelenmesidir.

Açıklama

Anahtar Kelimeler

Outdoor etkinlikler, Dış mekan, Sınıf dışı, Açık alan

Kaynak

14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası

WoS Q Değeri

Scopus Q Değeri

Cilt

Sayı

Künye

Değer, H. (2019). Okul öncesi eğitiminde outdoor (dış mekan) etkinliklerinin incelenmesi. 14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası Özet Kitapçığı, Maltepe Üniversitesi.