Using technology tools in the schools
dc.contributor.author | Benabdeloued, Souhila | |
dc.contributor.editor | Tokcan, İnci Melike | |
dc.contributor.editor | Gümüşkaya, Burcu | |
dc.contributor.editor | Şimşir, Dilan | |
dc.date.accessioned | 2024-07-12T21:27:22Z | |
dc.date.available | 2024-07-12T21:27:22Z | |
dc.date.issued | 2017 | en_US |
dc.department | Maltepe Üniversitesi, Rektörlük | en_US |
dc.description.abstract | ln today's society, there is no question that technology has become a part of our everyday lives. Nowadays. it isn't what you know but rather what you can know and how fast you can know something new. Technology is a non-negotiable tool in the process and a competitive advantage in terms of the speed at which we access that which is new. The purpose of this study was lo detmine the effect thattechnology use in the classroom had on students' grades, motivation, attitude and attendance. Results of the study indicated that the use of technology was motivating for the students further more technology in the classroom allows students to take greater control of their education because tools like tablets and laptops encourage interactive, hands-on learning... | en_US |
dc.description.abstract | Bugünün toplumunda teknoloji, şüphesiz hayatımızın önemli bir parçasıdır. Şimdilerde önemli olan ne bildiğimiz değil ne bilebileceğimiz ve yeni bir şeyi ne kadar hızlı öğrenebileceğimizdir. Teknoloji bu süreç içerisinde uzlaşmaya açık bir araç değildir ve yeni olana erişmek söz konusu oIduğunda rekabet avantajı sağlamaktadır. Bu çalışmanın hedefi, teknoloji kullanımının öğrencilerin okul başarısı, motivasyonu, tutumları ve katılımları üzerindeki etkisinin değerlendirilmesidir. Bu çalışmanın sonuçları teknoloji kullanımının öğrencilerin motivasyonunu arttırdığını, ilaveten tablet ve dizüstü bilgisayarların öğrencilerin cesaretini arttırdığı, hands-on learning (yaparak öğrenme) ile eğitimleri üzerinde daha çok kontrol sahibi olduklarını göstermektedir... | en_US |
dc.identifier.citation | Benabdeloued, S. (2017). Using technology tools in the schools. . Tokcan, İ. M., Gümüşkaya, B. ve Şimşir D. (ed.). 2017 İstanbul Faculty of Education International Student Congress içinde (75-77 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi | en_US |
dc.identifier.endpage | 77 | en_US |
dc.identifier.isbn | 978-975-6760-96-3 | |
dc.identifier.startpage | 75 | en_US |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12415/5994 | |
dc.language.iso | en | en_US |
dc.publisher | Maltepe Üniversitesi | en_US |
dc.relation.ispartof | 2017 İstanbul Faculty of Education International Student Congress | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Uluslararası Konferans Öğesi - Başka Kurum Yazarı | en_US |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.snmz | KY07038 | |
dc.subject | Technology and education | en_US |
dc.subject | Students' use of technology | en_US |
dc.subject | Teknoloji ve eğitim | en_US |
dc.subject | Öğrencilerin teknoloji kullanımı | en_US |
dc.title | Using technology tools in the schools | en_US |
dc.title.alternative | Okullarda teknoloji araçlarının kullanımı | en_US |
dc.type | Conference Object | |
dspace.entity.type | Publication |