Innovations in corporate communication
Küçük Resim Yok
Tarih
2015
Yazarlar
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
Maltepe Üniversitesi
Erişim Hakkı
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Özet
21st century is mostly viewed as the era of expansion in technology, science and business. ln fact, this expansion has exposed different enterprises throughout the world to huge challenges where they have to keep up with the technological advancements and prepare themselves to meet new demands and future changes. The enterprise environment has become more competitive and severe.
21. yüzyıl çoğunlukla teknoloji, bilim ve ticari faaliyetlerdeki genişleme dönemi olarak kabul edilmektedir. Gerçekte bu büyüme, dünya çapında farklı işletmelerin teknolojik gelişime ayak uydurmalarını, yeni talep ve gelişmelere hazırlanmalarını gerektirecek büyük zorluklarla karşı karşıya bırakmıştır. İşletme ortamı daha rekabetçi ve zorlu bir hale gelmiştir.
21. yüzyıl çoğunlukla teknoloji, bilim ve ticari faaliyetlerdeki genişleme dönemi olarak kabul edilmektedir. Gerçekte bu büyüme, dünya çapında farklı işletmelerin teknolojik gelişime ayak uydurmalarını, yeni talep ve gelişmelere hazırlanmalarını gerektirecek büyük zorluklarla karşı karşıya bırakmıştır. İşletme ortamı daha rekabetçi ve zorlu bir hale gelmiştir.
Açıklama
Anahtar Kelimeler
Innovations, Communication, Science, Trade, İnovasyon, İletişim, Bilim, Ticaret
Kaynak
2015 İstanbul International Communication Students Congress
WoS Q Değeri
Scopus Q Değeri
Cilt
Sayı
Künye
Chakib, A. ve Ismet, B. (2015). Innovations in corporate communication. Karakulakoğlu, S.E. ve Scifo, S. (ed.). 2015 İstanbul International Communication Students Congress (11-12 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.