Innovations in corporate communication

Küçük Resim Yok

Tarih

2015

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Yayıncı

Maltepe Üniversitesi

Erişim Hakkı

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
info:eu-repo/semantics/openAccess

Araştırma projeleri

Organizasyon Birimleri

Dergi sayısı

Özet

21st century is mostly viewed as the era of expansion in technology, science and business. ln fact, this expansion has exposed different enterprises throughout the world to huge challenges where they have to keep up with the technological advancements and prepare themselves to meet new demands and future changes. The enterprise environment has become more competitive and severe.
21. yüzyıl çoğunlukla teknoloji, bilim ve ticari faaliyetlerdeki genişleme dönemi olarak kabul edilmektedir. Gerçekte bu büyüme, dünya çapında farklı işletmelerin teknolojik gelişime ayak uydurmalarını, yeni talep ve gelişmelere hazırlanmalarını gerektirecek büyük zorluklarla karşı karşıya bırakmıştır. İşletme ortamı daha rekabetçi ve zorlu bir hale gelmiştir.

Açıklama

Anahtar Kelimeler

Innovations, Communication, Science, Trade, İnovasyon, İletişim, Bilim, Ticaret

Kaynak

2015 İstanbul International Communication Students Congress

WoS Q Değeri

Scopus Q Değeri

Cilt

Sayı

Künye

Chakib, A. ve Ismet, B. (2015). Innovations in corporate communication. Karakulakoğlu, S.E. ve Scifo, S. (ed.). 2015 İstanbul International Communication Students Congress (11-12 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.