Bilgisayarsız kodlama etkinliklerinin okul öncesi 5-6 yaş grubu çocuklarının bilimsel süreç becerileri üzerine etkisi

Küçük Resim Yok

Tarih

2019

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Yayıncı

Maltepe Üniversitesi

Erişim Hakkı

CC0 1.0 Universal
info:eu-repo/semantics/openAccess

Araştırma projeleri

Organizasyon Birimleri

Dergi sayısı

Özet

Amaç: Bu araştırmanın temel amacı, okul öncesi eğitim kurumlarına devam eden 5- 6 yaş çocuklarının bilimsel süreç becerilerini etkili ve kalıcı bir şekilde kazanabilmeleri için araştırmacı tarafından hazırlanan “Kodlama Eğitimi”nin etkisini ortaya koymaktır. Ayrıca bu çalışmada, bilimsel süreç becerileri nedir? ve matematik öğretimindeki önemi nedir? sorularına, literatürdeki ilgili çalışmalar incelenerek cevap aranmıştır.

Açıklama

Anahtar Kelimeler

Kodlama, Kodlama etkinlikleri, Teknoloji, Bilimsel süreç becerileri

Kaynak

14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası

WoS Q Değeri

Scopus Q Değeri

Cilt

Sayı

Künye

Öztürk, E., Düdükçü, B. (2019). Bilgisayarsız kodlama etkinliklerinin okul öncesi 5-6 yaş grubu çocuklarının bilimsel süreç becerileri üzerine etkisi. 14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası Özet Kitapçığı, Maltepe Üniversitesi.