Kurumsal kültürün dijital dönüşümü

dc.contributor.authorEvren, Bahadır Burak
dc.contributor.editorTelli, Gonca
dc.contributor.editorAydın, Samet
dc.date.accessioned2024-07-12T21:16:43Z
dc.date.available2024-07-12T21:16:43Z
dc.date.issued2020en_US
dc.departmentRektörlük, Rektörlüğe Bağlı Birimler, Maltepe Üniversitesi Kitaplarıen_US
dc.description.abstractRadikal bir değişim gösteren tüketim şekillerimiz, toplumun çevre, doğa ve sürdürülebilirlik konusunda artan hassasiyetleri, dijital alanlara aktarılan ürün ve hizmetlere erişim yöntemlerimiz, dijitalleşen medya kullanımı, alışveriş biçimlerimiz, bilgiye erişim ve servisleri kullanım alışkanlıklarımızda da büyük bir değişim yaşanmaktadır. Kurumlar bu değişime ayak uydurabilmek için iş ortakları ve paydaşları ile beraber topyekûn bir değişimden geçinektedir. Bu değişimde dijitalin rolüyadsınamayacakseviyede büyüktür. Kurumun ve liderlerin bu yeni düzene uyum sağlamak için atmaları gereken adımlar ve gelecek için izlenmesi önerilen stratejiler bu bölüm içerisinde sunulmaktadır.en_US
dc.identifier.citationEvren, B.B. (2020). Kurumsal kültürün dijital dönüşümü. Telli, G. ve Aydın, S. (Ed.). Dijital dönüşüm kitabı içinde (ss. 161-183). İstanbul: Maltepe Üniversitesi Yayınları.en_US
dc.identifier.endpage183en_US
dc.identifier.isbn978-605-2314-34-0
dc.identifier.startpage161en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12415/4825
dc.language.isotren_US
dc.publisherMaltepe Üniversitesi Yayınlarıen_US
dc.relation.ispartofDijital Dönüşümen_US
dc.relation.publicationcategoryUlusal Kitapta Bölümen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.snmzKY05530
dc.titleKurumsal kültürün dijital dönüşümüen_US
dc.typeBook Part
dspace.entity.typePublication

Dosyalar