Okulöncesi dönemde öğrenme ve okumaya hazırlıklı olmak
dc.contributor.author | Oktay, Ayla | |
dc.date.accessioned | 2024-07-12T20:36:27Z | |
dc.date.available | 2024-07-12T20:36:27Z | |
dc.date.issued | 1982 | en_US |
dc.department | Fakülteler, Eğitim Fakültesi, Okul Öncesi Öğretmenliği Bölümü | en_US |
dc.description.abstract | Günümüzde çocuk psikolojisi ve eğitimi konusunda çalışan araştırıcıların bir bölümü «zeka ve öğrenme» konusu ile de yakından ilgilenmektedirler. Çocuğun zekası ile öğrenme yeteneğinin geliştirilebilmesi konusu, anne-babalar tarafından da uzmanlara en k sorulan sorular arasındadır. Çocuktaki zeka potansiyelli nasıl geliştirilir ve çocuğun özellikle «programlı öğretim» dediğimiz ilkokul öğretimine haz r olabilmesi için ne gibi önlemlerin alınması uygun olur? | en_US |
dc.identifier.citation | Oktay, A. (1982). Okulöncesi dönemde öğrenme ve okumaya hazırlıklı olmak. Eğitim ve Bilim, 7(39), s.11-18. | en_US |
dc.identifier.endpage | 18 | en_US |
dc.identifier.issue | 39 | en_US |
dc.identifier.startpage | 11 | en_US |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12415/1050 | |
dc.identifier.volume | 7 | en_US |
dc.language.iso | tr | en_US |
dc.publisher | Türk Eğitim Derneği | en_US |
dc.relation.ispartof | Eğitim ve Bilim | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Ulusal Hakemli Dergide Makale - Kurum Öğretim Elemanı | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.snmz | KY00702 | |
dc.subject | Okulöncesi | en_US |
dc.subject | Eğitim | en_US |
dc.subject | Hazırlık | en_US |
dc.title | Okulöncesi dönemde öğrenme ve okumaya hazırlıklı olmak | en_US |
dc.type | Article | |
dspace.entity.type | Publication |