Okulöncesi dönemde öğrenme ve okumaya hazırlıklı olmak

dc.contributor.authorOktay, Ayla
dc.date.accessioned2024-07-12T20:36:27Z
dc.date.available2024-07-12T20:36:27Z
dc.date.issued1982en_US
dc.departmentFakülteler, Eğitim Fakültesi, Okul Öncesi Öğretmenliği Bölümüen_US
dc.description.abstractGünümüzde çocuk psikolojisi ve eğitimi konusunda çalışan araştırıcıların bir bölümü «zeka ve öğrenme» konusu ile de yakından ilgilenmektedirler. Çocuğun zekası ile öğrenme yeteneğinin geliştirilebilmesi konusu, anne-babalar tarafından da uzmanlara en k sorulan sorular arasındadır. Çocuktaki zeka potansiyelli nasıl geliştirilir ve çocuğun özellikle «programlı öğretim» dediğimiz ilkokul öğretimine haz r olabilmesi için ne gibi önlemlerin alınması uygun olur?en_US
dc.identifier.citationOktay, A. (1982). Okulöncesi dönemde öğrenme ve okumaya hazırlıklı olmak. Eğitim ve Bilim, 7(39), s.11-18.en_US
dc.identifier.endpage18en_US
dc.identifier.issue39en_US
dc.identifier.startpage11en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12415/1050
dc.identifier.volume7en_US
dc.language.isotren_US
dc.publisherTürk Eğitim Derneğien_US
dc.relation.ispartofEğitim ve Bilimen_US
dc.relation.publicationcategoryUlusal Hakemli Dergide Makale - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.snmzKY00702
dc.subjectOkulöncesien_US
dc.subjectEğitimen_US
dc.subjectHazırlıken_US
dc.titleOkulöncesi dönemde öğrenme ve okumaya hazırlıklı olmaken_US
dc.typeArticle
dspace.entity.typePublication

Dosyalar