Okul öncesi eğitim programında yer alan özel gereksinimli çocuklar için uyarlama çalışmalarına yönelik öğretmen görüşlerinin incelenmesi
Küçük Resim Yok
Tarih
2019
Yazarlar
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
Maltepe Üniversitesi
Erişim Hakkı
CC0 1.0 Universal
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Özet
Amaç: Özel gereksinimli çocukların kaynaştırma eğitimi alırken tüm gelişim alanlarında desteklenmeleri ve hazırlanan eğitim programlarının, bu çocukların gereksinimleri gözetilerek eğitim ihtiyaçlarının giderilmesi hedefinde, uygun eğitim ortamları oluşturulması amacıyla değişiklikler yapılarak uygulanması gerekmektedir. Bu çocukların gelişimini desteklemek amacıyla okul öncesi eğitim programında uyarlama çalışmaları yapılması önerilmektedir. Bu araştırma, okul öncesi eğitim kurumlarında görev yapmakta olan öğretmenlerinin, okul öncesi eğitim programı içerisinde yer alan özel gereksinimli çocukları desteklemeye yönelik yapılan uyarlama çalışmaları hakkındaki görüşlerini belirlemek amacı ile yapılmıştır.
Açıklama
Anahtar Kelimeler
Okul öncesi kurumları, Özel gereksinimli çocuklar, Uyarlama, Öğretmen görüşleri
Kaynak
14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası
WoS Q Değeri
Scopus Q Değeri
Cilt
Sayı
Künye
Şemin, İ., Kesik, E. ve Çabuk, B. (2019). Okul öncesi eğitim programında yer alan özel gereksinimli çocuklar için uyarlama çalışmalarına yönelik öğretmen görüşlerinin incelenmesi.
14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası Özet Kitapçığı, Maltepe Üniversitesi.