Suça sürüklenen çocukların çocuk şubesinde çalışan polislerin görüşlerine göre değerlendirilmesi

dc.contributor.authorŞalcı, Osman
dc.contributor.authorKarakaya, Kübra
dc.contributor.authorTatlıeşme, Seher
dc.date.accessioned2024-07-12T20:32:48Z
dc.date.available2024-07-12T20:32:48Z
dc.date.issued2019en_US
dc.departmentFakülteler, Eğitim Fakültesien_US
dc.description.abstractAmaç: Toplumumuza baktığımızda sadece yetişkinlerin değil çocuk olarak kabul ettiğimiz bireylerinde suç işledikleri görülmektedir. Çocukların suç işleme durumları ülkemizde ve dünyada artış göstermektedir. Çocuk suçluluğu, genel olarak çocuk kabul edilen yaşta (0-18 yaş) bulunan kişilerin kanunların suç saydığı herhangi bir fiili işlemesiyle ortaya çıkmaktadır. Çocuk suçluluğu, üzerinde çalışılan önemli bir konu olmuştur. Bu çalışmada, suça sürüklenen çocukların demografik bilgilerinin, sosyal ve duygusal davranışlarının ve bu çocuklarla ilgili alınan önleyici tedbirlerin çocuk şubesinde çalışan polislerin görüşleri doğrultusunda incelemek amaçlanmıştır.en_US
dc.identifier.citationŞalcı, O., Karakaya, K. ve Tatlıeşme, S. (2019). Suça sürüklenen çocukların çocuk şubesinde çalışan polislerin görüşlerine göre değerlendirilmesi. 14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası Özet Kitapçığı, Maltepe Üniversitesi.en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12415/795
dc.language.isotren_US
dc.publisherMaltepe Üniversitesien_US
dc.relation.ispartof14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyasıen_US
dc.relation.publicationcategoryUlusal Konferans Öğesien_US
dc.rightsCC0 1.0 Universal*
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/*
dc.snmzKY06265
dc.subjectSuçen_US
dc.subjectÇocuken_US
dc.subjectPolisen_US
dc.subjectSosyal-duygusal davranışen_US
dc.titleSuça sürüklenen çocukların çocuk şubesinde çalışan polislerin görüşlerine göre değerlendirilmesien_US
dc.typeConference Object
dspace.entity.typePublication

Dosyalar