Youth customer influence in culinary business competition arounf Margonda Raya road, Depok city
Küçük Resim Yok
Tarih
2016
Yazarlar
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
Maltepe Üniversitesi
Erişim Hakkı
Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 United States
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Özet
Marketing nowadays is not only about receiving high profit for the company and satisfy customer with the main product, but also by building relationship with customer. An entrepreneur who runs restaurant or café with young people as the market target, need to know what's on the customer mind. Youth - especially university student or high school student- not only want the cuisine, but they also want a comfortable and unique place that is suitable to hang out with friends, even for studying, plus enjoy free internet access. As generation Y or millennial, they also want to visit a cool place with good opportunity to share it through their social media, so their other friends could see it. Their friends could see what they eat and how good the place is, For the past three years, the number of culinary places at Margonda Raya road in Depok City, West Java. lndonesia, such as restaurant or café, are increasing.
Günümüzde pazarlama yalnızca şirketlerin yüksek kar elde edip müşterilerin şirket ana ürünleri ile memnun edilmesi değil aynı zamanda müşteriler ile uzun dönemli bağlılıkların kurulmasıdır. Pazar hedefi olarak genç nüfusu hedef alan bir restoran ya da kafe işleten bir girişimci müşterilerinin aklında ne tür fikirlerin geçtiğini bilmelidir. Genç nüfusu özellikle üniversite öğrencisi ya da lise öğrencisi yalnızca yemek yemek değil ücretsiz internetin olduğu çalışmak için bile olsa arkadaşlarıyla vakit geçirebileceği özgün ve rahat bir ortam da aramaktadır Y jenerasyonu olarak sosyal medya hesaplarında paylaşımı yapabilecekleri güzel ortamları da ziyaret etmek istiyorlar ve bu şekilde arkadaşlarının gittikleri ortamı görmelerini tercih ediyorlar. Arkadaşları ne yediklerini görebilirken aynı zamanda ne kadar hoş mekânlarda vakit geçirdiklerini de görebilirler. Geçtiğimiz üç yıl içinde Endonezya, Batı Java, Depok şehrinde Margando Raya yolunda açılan restoran ve kafe tarzı yemek yenilen mekanların sayısı hızla artmaktadır.
Günümüzde pazarlama yalnızca şirketlerin yüksek kar elde edip müşterilerin şirket ana ürünleri ile memnun edilmesi değil aynı zamanda müşteriler ile uzun dönemli bağlılıkların kurulmasıdır. Pazar hedefi olarak genç nüfusu hedef alan bir restoran ya da kafe işleten bir girişimci müşterilerinin aklında ne tür fikirlerin geçtiğini bilmelidir. Genç nüfusu özellikle üniversite öğrencisi ya da lise öğrencisi yalnızca yemek yemek değil ücretsiz internetin olduğu çalışmak için bile olsa arkadaşlarıyla vakit geçirebileceği özgün ve rahat bir ortam da aramaktadır Y jenerasyonu olarak sosyal medya hesaplarında paylaşımı yapabilecekleri güzel ortamları da ziyaret etmek istiyorlar ve bu şekilde arkadaşlarının gittikleri ortamı görmelerini tercih ediyorlar. Arkadaşları ne yediklerini görebilirken aynı zamanda ne kadar hoş mekânlarda vakit geçirdiklerini de görebilirler. Geçtiğimiz üç yıl içinde Endonezya, Batı Java, Depok şehrinde Margando Raya yolunda açılan restoran ve kafe tarzı yemek yenilen mekanların sayısı hızla artmaktadır.
Açıklama
Anahtar Kelimeler
Kaynak
International Faculty of Economics and Administrative Sciences Student Congress 2016
WoS Q Değeri
Scopus Q Değeri
Cilt
Sayı
Künye
Domasti, A.A. (2016). Youth customer influence in culinary business competition arounf Margonda Raya road, Depok city / Margonda Raya yolu, Depok şehri yakınlarında yemek sektörü rekabetinde genç müşteri etkileri. Maltepe Üniversitesi, International Faculty of Economics and Administrative Sciences Student Congress 2016. s. 23-24.