Havayolu şirketlerinin sürdürülebilirlik uygulamalarının marka değeri ve itibarına katkısı üzerine bir değerlendirme

dc.authorid0000-0002-8963-272Xen_US
dc.contributor.authorKaraağaoğlu, Nuran
dc.contributor.editorHacıoğlu, Gülay
dc.date.accessioned2024-07-12T21:15:25Z
dc.date.available2024-07-12T21:15:25Z
dc.date.issued2019en_US
dc.departmentMeslek Yüksekokulları, Meslek Yüksekokuluen_US
dc.description.abstractŞirketlerin sadece ait olunan sektörde değil toplum nezdinde itibarlı olmaları kurum kültürünün bir parçası olup itibarın yönetilmesi temel politikalardan biri olarak kabul edilmelidir. Kurumsal itibarın yönetilmesi konusunda özellikle öne çıkan başlıklar; kurum kültürü ve değerlerinin tanımlanması, etik ve ahlaki değerler ile hesap verilebilirlik uygulamaları, uluslararası muhasebe standartlarının kabul edilmesi, şeffaflık, kurumsal sosyal sorumluluk anlayışının benimsenmesi, çalışan memnuniyeti, müşteri memnuniyeti, Ar-Ge ve inovasyon, finansal, sosyal ve ekolojik çevre uygulamalarını içeren üçlü raporlama olarak sayılabilir.1 Bu bağlamda şirketlerin kurumsal itibar yönetimi konusunda sürdürülebilirlik kavramına önem vermeleri, şirketlerin marka değerinin artırılmasını da olumlu etkilemektedir.en_US
dc.description.abstractThe fact that; “companies are not only in the sector they belong to, but in the society is a part of the corporate culture and management of reputation” should be considered as one of the main policies. Particular atiention is given to the management of corporate reputation; identification of corporate culture and values, ethical and moral values, accountability practices, adoption of international accounting standards, transparency, adoption of corporate social responsibility, employee satisfaction, customer satisfaction, research & development and innovation, financial, social and ecological environmental practices.1 In this context, giving importance to the concept of sustainability in corporate reputation management positively affects the increase of brand value of companies.en_US
dc.identifier.citationKaraağaoğlu, N. (2019). Havayolu şirketlerinin sürdürülebilirlik uygulamalarının marka değeri ve itibarına katkısı üzerine bir değerlendirme / An assesment on the contribution of sustainability applications of airline companies to brand value and reputation. Maltepe Üniversitesi Meslek Yüksekokulu Havacılık Bülteni, Maltepe Üniversitesi. 1(1), s. 22-24.en_US
dc.identifier.endpage24en_US
dc.identifier.issue1en_US
dc.identifier.startpage22en_US
dc.identifier.urihttps://www.maltepe.edu.tr/myo/tr/havacilikbulteni
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12415/4653
dc.identifier.volume1en_US
dc.institutionauthorKaraağaoğlu, Nuran
dc.language.isotren_US
dc.publisherMaltepe Üniversitesien_US
dc.relation.ispartofMaltepe Üniversitesi Meslek Yüksekokulu Havacılık Bültenien_US
dc.relation.publicationcategoryDiğeren_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.snmzKY02799
dc.subjectHavayolu şirketlerien_US
dc.subjectSürdürülebilirlik uygulamalarıen_US
dc.subjectMarka değerien_US
dc.subjectİtibar katkısıen_US
dc.subjectAirline companiesen_US
dc.subjectSustainability applicationsen_US
dc.subjectBrand valueen_US
dc.subjectReputationen_US
dc.titleHavayolu şirketlerinin sürdürülebilirlik uygulamalarının marka değeri ve itibarına katkısı üzerine bir değerlendirmeen_US
dc.title.alternativeAn assesment on the contribution of sustainability applications of airline companies to brand value and reputationen_US
dc.typeArticle
dspace.entity.typePublication

Dosyalar