English language teachers' roles in developing students' intercultural communicative competence

Küçük Resim Yok

Tarih

2015

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Yayıncı

Maltepe Üniversitesi

Erişim Hakkı

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
info:eu-repo/semantics/openAccess

Araştırma projeleri

Organizasyon Birimleri

Dergi sayısı

Özet

ln order to reach aforementioned goals necessary data was collected with the help of a total 46 questionnaires and some respondents were later invited to semistructured personal interviews on a selective basis.
Bu çalışma, İngilizce dil öğretmenlerinin öğrencilerin küItürlerarası iletişim yeterliliklerini geliştirmedeki rollerini değerlendirmektedir. İlk oIarak öğretmenlerin kültürlerarası iletişim yeterliliklerini öğretmeye dair genel tutumları araştırılmıştır.

Açıklama

Anahtar Kelimeler

lntercultural communicative competence, English language teaching, New trends in ELT, English as lingua France, Kültürlerarası iletişim yeterlilikler, İngilizce dil öğretimi, Ortak dil olarak İngilizce

Kaynak

2015 İstanbul International Education Student Congress

WoS Q Değeri

Scopus Q Değeri

Cilt

Sayı

Künye

Toktar, Z. (2015). English language teachers' roles in developing students' intercultural communicative competence. Zorkaya, N., Marangoz, M. ve Tezel, Z.E. (ed.). 2015 İstanbul International Education Student Congress (29-31 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.