English language teachers' roles in developing students' intercultural communicative competence
Küçük Resim Yok
Tarih
2015
Yazarlar
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
Maltepe Üniversitesi
Erişim Hakkı
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Özet
ln order to reach aforementioned goals necessary data was collected with the help of a total 46 questionnaires and some respondents were later invited to semistructured personal interviews on a selective basis.
Bu çalışma, İngilizce dil öğretmenlerinin öğrencilerin küItürlerarası iletişim yeterliliklerini geliştirmedeki rollerini değerlendirmektedir. İlk oIarak öğretmenlerin kültürlerarası iletişim yeterliliklerini öğretmeye dair genel tutumları araştırılmıştır.
Bu çalışma, İngilizce dil öğretmenlerinin öğrencilerin küItürlerarası iletişim yeterliliklerini geliştirmedeki rollerini değerlendirmektedir. İlk oIarak öğretmenlerin kültürlerarası iletişim yeterliliklerini öğretmeye dair genel tutumları araştırılmıştır.
Açıklama
Anahtar Kelimeler
lntercultural communicative competence, English language teaching, New trends in ELT, English as lingua France, Kültürlerarası iletişim yeterlilikler, İngilizce dil öğretimi, Ortak dil olarak İngilizce
Kaynak
2015 İstanbul International Education Student Congress
WoS Q Değeri
Scopus Q Değeri
Cilt
Sayı
Künye
Toktar, Z. (2015). English language teachers' roles in developing students' intercultural communicative competence. Zorkaya, N., Marangoz, M. ve Tezel, Z.E. (ed.). 2015 İstanbul International Education Student Congress (29-31 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.