Teaching essay writing

Küçük Resim Yok

Tarih

2014

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Yayıncı

Maltepe Üniversitesi

Erişim Hakkı

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
info:eu-repo/semantics/openAccess

Araştırma projeleri

Organizasyon Birimleri

Dergi sayısı

Özet

While essay writing is used as a form of assessment in many academic disciplines, and in both coursework and exams, it is the most common focus for study. Teaching dynamics of writing requires learning a number of preliminary composition skills, followed by learning different essay types and how to plan them. Drafting can be frustrating, however it does not have to be, whether we know its gait and cognize what is needed to be done, therefore writing can be facile and even fun. Fluency can be imagined that essaywriting covers a vast variety of scenarios in which it is needed to be clear and persuasive...
Birçok akademik disiplinde, sınıf çalışması ve sınavlarda bir değerlendirme turu olarak kullanılan makale yazma, araştırma alanında da en yaygın odak noktalarındandır. yazma dinamiklerini öğretmek; bir takım başlangıç niteliğinde kompozisyon becerilerini ve bunu takiben farklı makale türlerini öğrenme ve bunların nasıl planlanacağını öğrenmeyi gerektirir. Taslak hazırlamak sinir bozucu olabilir, fakat olmak zorunda da değildir. Makalenin gidişatını bilirsek ve ne yapılması gerektiğini kavrarsak yazmak kolay, hatta eğlenceli de oIabilir. Akıcılık, makale yazarken, açık ve ikna edici birçok plan gerektirmek olarak tanımlanabilir. Çalışmamda, düşüncelerin açıkça ifade edilmesine fırsat sağlayan ama bir şekilde resmi akademik stili kullanan ve makalenin yapısına vurgu yapan öğretimi tekniklerini sunmaktayım...

Açıklama

Anahtar Kelimeler

Essay writing, Investigative, Makale yazma, Araştırma

Kaynak

2014 Istanbul International Education Student Congress

WoS Q Değeri

Scopus Q Değeri

Cilt

Sayı

Künye

Murtezani, A. (2014). Teaching essay writing. Dilman, H. ve Töngür, N. (ed.). 2014 Istanbul International Education Student Congress içinde (18-19 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.