48-60 Aylık çocukların kitap kavramına ilişkin algıların resim yoluyla incelenmesi
Küçük Resim Yok
Tarih
2019
Yazarlar
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
Maltepe Üniversitesi
Erişim Hakkı
CC0 1.0 Universal
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Özet
Yapılan bu araştırmanın amacı okul öncesi eğitim alan 48-60 aylık çocukların, kitap algılarını çizdikleri resimler aracılığıyla ortaya koymak ve kitap hakkındaki duygularını resim çizme yöntemiyle tanımlamak buna ek olarak resimler üzerinden verilen iletileri belirlemektir. Bu amaç doğrultusunda “Çocuklar kitapları nasıl resmetmişlerdir?” “Resimler üzerinden verilen iletiler nelerdir?” sorularına cevap aranmaktadır.
Açıklama
Anahtar Kelimeler
Kitap algısı, Okul öncesi, Çizim, Fenomenolojik
Kaynak
14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası
WoS Q Değeri
Scopus Q Değeri
Cilt
Sayı
Künye
Peker, A., Loğoğlu, M. (2019). 48-60 Aylık çocukların kitap kavramına ilişkin algıların
resim yoluyla incelenmesi. 14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası Özet Kitapçığı, Maltepe Üniversitesi.