48-60 Aylık çocukların kitap kavramına ilişkin algıların resim yoluyla incelenmesi

Küçük Resim Yok

Tarih

2019

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Yayıncı

Maltepe Üniversitesi

Erişim Hakkı

CC0 1.0 Universal
info:eu-repo/semantics/openAccess

Araştırma projeleri

Organizasyon Birimleri

Dergi sayısı

Özet

Yapılan bu araştırmanın amacı okul öncesi eğitim alan 48-60 aylık çocukların, kitap algılarını çizdikleri resimler aracılığıyla ortaya koymak ve kitap hakkındaki duygularını resim çizme yöntemiyle tanımlamak buna ek olarak resimler üzerinden verilen iletileri belirlemektir. Bu amaç doğrultusunda “Çocuklar kitapları nasıl resmetmişlerdir?” “Resimler üzerinden verilen iletiler nelerdir?” sorularına cevap aranmaktadır.

Açıklama

Anahtar Kelimeler

Kitap algısı, Okul öncesi, Çizim, Fenomenolojik

Kaynak

14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası

WoS Q Değeri

Scopus Q Değeri

Cilt

Sayı

Künye

Peker, A., Loğoğlu, M. (2019). 48-60 Aylık çocukların kitap kavramına ilişkin algıların resim yoluyla incelenmesi. 14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası Özet Kitapçığı, Maltepe Üniversitesi.