Overcoming access barriers to equal education by distance learning

Küçük Resim Yok

Tarih

2018

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Yayıncı

Maltepe Üniversitesi

Erişim Hakkı

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
info:eu-repo/semantics/openAccess

Araştırma projeleri

Organizasyon Birimleri

Dergi sayısı

Özet

Moodle is Modular Object 0riented Oynamic Learning Environment and available under the GNU public license. The creation, maintenance and development of this VOC is a prerequisite for the development of distance learning and an example of creating equal opportunities for access to training. The report is based on an investigation of scientific publications on the creation of distance learning environments, analyzing, describing and representing tabular and graphically obtained results.
Moodle (Modüler Nesne Odaklı Dinamik Öğrenme Ortamı) genel kamu lisansı altında mevcut bir öğrenme ortamıdır. Bu Sanal İşlemler Merkezinin oluşturulması bakımı ve geliştirilmesi uzaktan eğitimin on şartıdır ve eğitime erişimde fırsat eşitliği yaratmanın bir örneğidir. Bu çalışmada uzaktan eğitim ortamlarının oluşturulmasına ilişkin bilimsel araştırmalar incelenmekte tablo veya grafiklerle temsil edilen sonuçlar analiz edilmekte ve tanımlanmaktadır.

Açıklama

Anahtar Kelimeler

Distance learning, Equal education, Moodle, Uzaktan eğitim, Eşit eğitim

Kaynak

2018 İstanbul International Student Congress

WoS Q Değeri

Scopus Q Değeri

Cilt

Sayı

Künye

Rahneva, D., Ivanova, P. and Dineva, S. (2018). Overcoming access barriers to equal education by distance learning. Öztopcu, A., Bozok, M. ve Çetin, Ş. (ed.). 2018 İstanbul International Student Congress (34-35 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.