Ekran karşısında geçirilen sürenin çocukların istenmeyen davranışları üzerindeki etkisi
Küçük Resim Yok
Tarih
2019
Yazarlar
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
Maltepe Üniversitesi
Erişim Hakkı
CC0 1.0 Universal
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Özet
Amaç: Bu araştırma; çocukların ekran karşısında geçirdikleri sürenin, istenmeyen davranışları üzerindeki etkisini araştırmak amacıyla yapılmıştır. Yöntem: Araştırmada nicel araştırma yöntemlerinden tarama çalışması tercih edilmiştir. Uygulama; Aksaray ilindeki 2 anaokulu, 5 okul öncesi öğretmeni, 51 okul öncesi öğrencisi ve 51 öğrenci velisi ile yapılmıştır. Veri toplama aracı olarak velilere uygulanan ve araştırmacılar tarafından geliştirilmiş bir anket kullanılmıştır. Anket üzerinden elde edilen bilgiler üzerine okul öncesi öğretmenleriyle durum değerlendirilmesi yapılmıştır.
Açıklama
Anahtar Kelimeler
Okul öncesi, Teknoloji kullanımı, İstenmeyen davranışlar
Kaynak
14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası
WoS Q Değeri
Scopus Q Değeri
Cilt
Sayı
Künye
Açıkel, G. ve Fakıoğlu, Ş. (2019). Ekran karşısında geçirilen sürenin çocukların istenmeyen davranışları üzerindeki etkisi. 14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası Özet Kitapçığı, Maltepe Üniversitesi.