E (education) plus E (entrepreneurship) integration of entrepreneurial education in school curriculum of Nepal
Küçük Resim Yok
Tarih
2018
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
Maltepe Üniversitesi
Erişim Hakkı
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Özet
The paper outlines a framework for inclusion of entrepreneurial education in the school curriculum ol Nepal as an effective solution to scale down youth unemployment. The lnternational Labour Office (lLO), estimated that every year approximately 300,000 to 400,000 youth enter the Nepali job market but only 5% land a job resulting in employment, which has motivated the migration of young Nepalese.
Bu çalışma, genç işsizliğini azaltmak için etkili bir çözüm olarak girişimcilik eğitiminin Nepal'in okul müfredatına dahil edilmesine yönelik bir çerçeveyi özetlemektedir. Uluslararası Çalışma Örgütü (lL0), her yıl yaklaşık 300.000 ila 400.000 gencin Nepal iş pazarına girdiğini ancak yalnızca % 5'inin işe girerek istihdam yarattığını tahmin etmektedir.
Bu çalışma, genç işsizliğini azaltmak için etkili bir çözüm olarak girişimcilik eğitiminin Nepal'in okul müfredatına dahil edilmesine yönelik bir çerçeveyi özetlemektedir. Uluslararası Çalışma Örgütü (lL0), her yıl yaklaşık 300.000 ila 400.000 gencin Nepal iş pazarına girdiğini ancak yalnızca % 5'inin işe girerek istihdam yarattığını tahmin etmektedir.
Açıklama
Anahtar Kelimeler
Education, Entrepreneurship, Nepal, School, Eğitim, Girişimcilik, Okul
Kaynak
2018 İstanbul International Student Congress
WoS Q Değeri
Scopus Q Değeri
Cilt
Sayı
Künye
Castillo, U.H., Way, M.C. ve Maharjan, R. (2018). E (education) plus E (entrepreneurship) integration of entrepreneurial education in school curriculum of Nepal. Öztopcu, A., Bozok, M. ve Çetin, Ş. (ed.). 2018 İstanbul International Student Congress (30-31 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.