E (education) plus E (entrepreneurship) integration of entrepreneurial education in school curriculum of Nepal

Küçük Resim Yok

Tarih

2018

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Yayıncı

Maltepe Üniversitesi

Erişim Hakkı

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
info:eu-repo/semantics/openAccess

Araştırma projeleri

Organizasyon Birimleri

Dergi sayısı

Özet

The paper outlines a framework for inclusion of entrepreneurial education in the school curriculum ol Nepal as an effective solution to scale down youth unemployment. The lnternational Labour Office (lLO), estimated that every year approximately 300,000 to 400,000 youth enter the Nepali job market but only 5% land a job resulting in employment, which has motivated the migration of young Nepalese.
Bu çalışma, genç işsizliğini azaltmak için etkili bir çözüm olarak girişimcilik eğitiminin Nepal'in okul müfredatına dahil edilmesine yönelik bir çerçeveyi özetlemektedir. Uluslararası Çalışma Örgütü (lL0), her yıl yaklaşık 300.000 ila 400.000 gencin Nepal iş pazarına girdiğini ancak yalnızca % 5'inin işe girerek istihdam yarattığını tahmin etmektedir.

Açıklama

Anahtar Kelimeler

Education, Entrepreneurship, Nepal, School, Eğitim, Girişimcilik, Okul

Kaynak

2018 İstanbul International Student Congress

WoS Q Değeri

Scopus Q Değeri

Cilt

Sayı

Künye

Castillo, U.H., Way, M.C. ve Maharjan, R. (2018). E (education) plus E (entrepreneurship) integration of entrepreneurial education in school curriculum of Nepal. Öztopcu, A., Bozok, M. ve Çetin, Ş. (ed.). 2018 İstanbul International Student Congress (30-31 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.