Addiction and school: the role of school in the prevention and treatment of internet addiction among pupils and teenagers

Küçük Resim Yok

Tarih

2014

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Yayıncı

Maltepe Üniversitesi

Erişim Hakkı

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
info:eu-repo/semantics/openAccess

Araştırma projeleri

Organizasyon Birimleri

Dergi sayısı

Özet

lnternet Addiction constitutes of a relatively new type of addiction. As a term it was introduced for the very first time by Goldberg (1995) and became popular through the innovative research of Young (1996). According to Mitchell (2000) it concerns "the forced, excessive use of the lnternet and the irritating or dysthymic behavior that appears due to its deprivation...
lnternet bağımlılığı görece yeni bir bağımlıIık tipi olarak ortaya çıkmıştır, Kavram olarak ilk defa Goldberg (1995) tarafından ortaya konmuş ve yenilik yanlısı Young'un (1995) araştırmalarında da popüler olmuştur, Mitchell'e göre (2000) "internetin zorunlu, aşırı kullanımı ile birlikte yoksunluğu durumunda da rahatsızlık hissi veya distimik davranışlar ortaya çıkmaktadır"...

Açıklama

Anahtar Kelimeler

Internet addiction, Internet addiction treatment, Addiction and school, İnternet bağımlılığı, İnternet bağımlılığının tedavisi, Bağımlılık ve okul

Kaynak

2014 Istanbul International Arts and Sciences Student Congress

WoS Q Değeri

Scopus Q Değeri

Cilt

Sayı

Künye

Skevi, E., Skevi, C., Anastasia, A. ve Papageorgiou, E. (2014). Addiction and school: the role of school in the prevention and treatment of internet addiction among pupils and teenagers. Arcan, K. ve Somyürek, E.T. (ed.). 2014 Istanbul International Arts and Sciences Student Congress içinde (106-108 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.