Addiction and school: the role of school in the prevention and treatment of internet addiction among pupils and teenagers
Küçük Resim Yok
Tarih
2014
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
Maltepe Üniversitesi
Erişim Hakkı
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Özet
lnternet Addiction constitutes of a relatively new type of addiction. As a term it was introduced for the very first time by Goldberg (1995) and became popular through the innovative research of Young (1996). According to Mitchell (2000) it concerns "the forced, excessive use of the lnternet and the irritating or dysthymic behavior that appears due to its deprivation...
lnternet bağımlılığı görece yeni bir bağımlıIık tipi olarak ortaya çıkmıştır, Kavram olarak ilk defa Goldberg (1995) tarafından ortaya konmuş ve yenilik yanlısı Young'un (1995) araştırmalarında da popüler olmuştur, Mitchell'e göre (2000) "internetin zorunlu, aşırı kullanımı ile birlikte yoksunluğu durumunda da rahatsızlık hissi veya distimik davranışlar ortaya çıkmaktadır"...
lnternet bağımlılığı görece yeni bir bağımlıIık tipi olarak ortaya çıkmıştır, Kavram olarak ilk defa Goldberg (1995) tarafından ortaya konmuş ve yenilik yanlısı Young'un (1995) araştırmalarında da popüler olmuştur, Mitchell'e göre (2000) "internetin zorunlu, aşırı kullanımı ile birlikte yoksunluğu durumunda da rahatsızlık hissi veya distimik davranışlar ortaya çıkmaktadır"...
Açıklama
Anahtar Kelimeler
Internet addiction, Internet addiction treatment, Addiction and school, İnternet bağımlılığı, İnternet bağımlılığının tedavisi, Bağımlılık ve okul
Kaynak
2014 Istanbul International Arts and Sciences Student Congress
WoS Q Değeri
Scopus Q Değeri
Cilt
Sayı
Künye
Skevi, E., Skevi, C., Anastasia, A. ve Papageorgiou, E. (2014). Addiction and school: the role of school in the prevention and treatment of internet addiction among pupils and teenagers. Arcan, K. ve Somyürek, E.T. (ed.). 2014 Istanbul International Arts and Sciences Student Congress içinde (106-108 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.