Advanced Search

Now showing items 1-20 of 27

    • Aslan sofrası 

      Telli, Gonca (Maltepe Üniversitesi, 2020)
      Küreselleşmenin ve tüketim kültürünün getirdiği olumsuzluklar insanlığın kendi değerlerini bir kez daha gözden geçirmesine sebep oluyor. Sürdürülebilir olmak, geleceğe daha temiz bir dünya bırakmak, yaşamı etkin kılmak ...
    • Brand management benchmarking (BMB) for global arena 

      Enterprisesare essentially required to change and evolve continuously and keep up with the innovations under the fierce competition, which has developed in parallel to globalization in our era. Together with the advancement ...
    • Büyük veri ve pazarlama 

      Telli, Gonca (Maltepe Üniversitesi, 2020)
      üyük verinin mevcut olmadığı hiçbir yer yok. Bir sosyal medya paylaşımı, akıllı telefon görüşmeleri, kredi kartı alışveriş dökücü ya da uydu görüntüleri... Veriyi her yerde bulabilirsiniz artık ancak onu doğru tanımlamak ...
    • Covid-19 mücadelesi kapsamında uzaktan eğitim sürecinde engelli öğrencilerin durumu sorunlar ve çözüm önerileri 

      Kalaç, Mustafa Özhan; Erönal, Yeşim (Manisa Celal Bayar Üniversitesi, 2020)
      Aralık 2019’da Çin’de ortaya çıkan Yeni Koronavirüs Hastalığı (Covid-19), tüm dünyaya hızla yayılmış, Dünya Sağlık Örgütü tarafından 11 Mart 2020 tarihinde pandemi olarak ilan edilmiştir. Tüm dünyada olduğu gibi ülkemizde ...
    • Çevrimiçi araştır mağazadan satın al yönteminin tüketici anlık satın alma davranışına etkisi: Türkiye'de sigorta brokerliğinde çalışanların incelenmesi 

      Gök, Ali (Maltepe Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2022)
      Tüketici anlık satın alma davranışına ilişkin araştırmalarda davranışın plansız olması ve duygusal bir tepki olması hususları dikkat çekmektedir. Bu davranış şeklinde bir üründen etkilenen tüketici, dış sınırlara aldırmadan ...
    • Digital marketing on Turkey oil sector 

      Tek, Nusret (Maltepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-05)
      Günümüzde geleneksel pazarlamanın temel prensipleri birçok iş dalında etkin olarak uygulanıyor ve geçerliliğini koruyor. Teknolojinin hızlı gelişmesi ve gelişimine devam etmesi dijital pazarlamanın önemini oldukça arttırmakta ...
    • Dijital dönüşüm 

      Telli, Gonca; Aydın, Samet; Maltepe Üniversitesi, Rektörlük (Maltepe Üniversitesi, 2020)
      Dijital teknolojilerin gelişimiyle farklılaşan pazar koşulları, müşteriyi dijital dönüşüme ayak uyduran işletmelere yönlendiriyor. Dijitalleşme aynı zamanda müşterileri daha hızlı, daha farklı, çözüm odaklı teklif ve ...
    • Dijital dönüşüm 

      Telli, Gonca; Aydın, Samet; Dündar, Abbas; Hançer, Ahmet; Yazıcı, Ayşe Meriç; Evren, Bahadır Burak; Yılmaz, Burak; Altun, Deniz; Şahinaslan, Ender; Aksoylu, Esra; Telli, Gonca; Sümen, Halil Halefşan; Özgeldi, Mürşide; İrge, Necmiye Tülin; Şahinaslan, Önder; Fermanoğlu, Övünç Meriç; Güneş, Özlem Öncel; Aydın, Samet; Teoman, Seyhan; Demir, Şeref; Sarı, Tuğba; Karasar, Şahin; Maltepe Üniversitesi (T.C. Maltepe Üniversitesi, 2020)
      Dijital teknolojilerin gelişimiyle farklılaşan pazar koşulları, müşteriyi dijital dönüşüme ayak uyduran işletmelere yönlendiriyor. Dijitalleşme aynı zamanda müşterileri daha hızlı, daha farklı, çözüm odaklı teklif ve ...
    • Dinamik bulanıklığı çözer mi? 

      Telli, Gonca (Maltepe Üniversitesi, 2019)
      Sanki çamaşır ya da bulaşık deterjanı kirve leke çözücüsü gibi bir başlık değil mi sizce? Ama aslında pazarlama alanında çalışanlarve yönetici pozisyonunda olanlar bilirler ki çevresel yapıda ekonomik bir kriz, müşterinin ...
    • The effect of travel incentive to sales person performance in corporate channel 

      Düzgün, Fehim; Telli, Eda; Telli, Gonca (Maltepe Üniversitesi, 2019)
      Sales persons in corporate channel are responsible for selling the products and services to companies. They visit companies and improve relationship to convince them to buy products. Mostly these are white collar employees ...
    • Endüstriyel pazarlarda müşterilerle etkileşimin müşteri güveni ve sadakatine etkisi 

      Araz, Yalçın (Maltepe Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2020)
      Araştırmada endüstriyel pazarlarda faaliyet gösteren işletmelerin B2B kapsamında müşterileri ile olan etkileşimlerinin müşteri sadakatine ve müşteri güven düzeyine etkisinin incelenmesi amaçlanmıştır. Araştırmanın amacına ...
    • Herkes influencer olacak mı? 

      Telli, Gonca (Maltepe Üniversitesi, 2020)
      Andy Warhol’un yüksek kültüre vurduğu darbeler, 1960’11 yıllardan bu yana istikrarlı bir pop kültürü yarattı. Madonna, Steve Jobs, Jimmy Fallon gibi figürlere benzer birçok insan farklı disiplin ve yaşam tarzlarıyla ...
    • Home ofis çalışmak: Ev mi rahat ben mi? 

      Telli, Gonca (Maltepe Üniversitesi, 2020)
      Evde kullanılan internet ücreti kim tarafından karşılanmalı? Yemek parası olmalı mı, olmamalı mıdır? Çalışanlar yüz yüze iletişime hangi sıklıkta geçmelidir? Ofis binalarına gerek kalacak mıdır?
    • Hızla yaşlanan, karmaşık ve uzun ömürlü toplumlar için hazır mıyız? 

      Baysan, Semra; Telli, Gonca (Maltepe Üniversitesi, 2019)
      2020 yılına gelindiğinde, 60 yaş ve üstü bireylerin beş yaşından küçük çocuklardan daha fazla olması ve 2050 yılı itibariyle de dünyanın yaşlı yetişkin nüfusunun iki katına çıkarak 2 milyara ulaşması beklenmektedir. Bu ...
    • İdolümsün, idolüm, idol 

      Telli, Gonca (Maltepe Üniversitesi, 2021)
      Gerçekten de insanlar hayranlık besledikleri kişilerin özelliklerine sahip olmak, onlarla özdeşleşmek, onlar gibi davranış göstermek, eğer bunları sağlayamıyorlarsa bile yakınından geçmek gibi davranış seçimlerinde ...
    • İkinci el çevrimiçi pazarlarda ilgilenim, yenilikçilik ve algılanan riskin tüketicilerin satın alma tarzına etkisi 

      Gezmişoğlu Şen, Didem (Maltepe Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2021)
      İnternetin yaygınlaşmasıyla birlikte değişen alışveriş alışkanlıkları, tüketicilerin çevrimiçi ve çevrimiçi ikinci el alışveriş yapmaya yönlendirmiştir. Bu çalışmada, tüketicilerin satın alma tarzlarını etkileyeceği ...
    • K12 düzeyi eğitim hizmetlerinde pazarlama karması ve kurumsal itibar ilişkisinin kayıt etme kararına etkisi 

      Solak, Sibel (T.C. Maltepe Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2022)
      Bu çalışmada K12 Düzeyi Eğitim Hizmetlerinde Pazarlama Karması Ve Kurumsal İtibar İlişkisinin Kayıt Etme Kararına Etkisi araştırılmıştır. Araştırma 2021-2022 yılında İstanbul’da K12 seviyesinde özel okulda çocuğu okuyan ...
    • Kültürün şırıngası yok 

      Telli, Gonca (Maltepe Üniversitesi, 2020)
      Bir doktora öğrencimiz tezini araştırırken kendi konusuyla ilgili olarak 'kültür şırıngası yok' ama 'yayılımı etkin şekilde yapılırsa aslında şırınganın ötesine geçerek viral bir etkiye dönüşüyor' sözünü kullanmıştı. Bu ...
    • Mobil yaşam ve uygulamaları 

      Telli, Gonca (2011)
      Mobilite artık yabancısı olmadığımız ve giderek de yabancısı kalamadığımız kelimelerden biri haline gelmiştir. Kitabımız, mobille ilgili kavramlar uygulamalar yaşamın bir parçası haline dönüşürken bu kavramları ele almak ...
    • Müşteri başarı yöneticisi mi dediniz? 

      Telli, Gonca (Maltepe Üniversitesi, 2020)
      Müşterinin başarısı; bir sorunun çözülmesi, müşteriye yol gösterilmesi, uygulama noktalarında müşteriyle birlikte pratik çözümler geliştirme, müşterinin beklentilerinin ele alınıp yaratıcı öneriler veya süreçler ...