Browsing by Author "Uncular, Muhittin Hasan"
Now showing items 1-8 of 8
-
Covid-19 ve Turkish Cargo
Uncular, Muhittin Hasan (Maltepe Üniversitesi, 2021)Türkiye'de ilk koronavirüs vakası ilan edilmeden önce dünyada ve özellikle Türkiye'de iş hayatında, sosyal hayatta ve hayatın diğer tüm alanlarında kimsenin hayal bile edemeyeceği bir dönem başlamıştır. Türkiye'de ilk ... -
Havacılık alanında insan kaynağı yetiştirme ve THY akademinin uluslararası eğitim akreditasyonları
Uncular, Muhittin Hasan (Maltepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014)Günümüz havacılık sektörü baş döndürücü bir hızla gelişmekte dünyada artık sınırlar birbirine yakınlaşmaktadır. Yüzlerce havayolu, binlerce uçak ve destinasyon havacılık sektörünün faaliyet kapsamının içinde yer almaktadır. ... -
Havacılık ittifaklarında bir pazarlama aracı olarak müşteri sadakat programlarının yeri: Gulf Alliance model önerisi
Uncular, Muhittin Hasan (Maltepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2016)Ticaret ve alış verişin insanlık tarihi kadar eski olduğunu söylemek mümkündür. Uygarlık tarihinin her aşamasında insanlar temel ihtiyaçlarını karşılayabilmek için birbirlerinin sanat, zanaat ve üretiminden de faydalanmış ... -
How to attract the young generation to the aviation industry? a review based on International Civil Aviation Organization’s NGAP initiative
Uncular, Muhittin Hasan (Havacılık Araştırmaları Dergisi, 2019)Over the decades, aviation business has been growing rapidly. New destinations, new routes, new aircraft types, new rules, roles, and equipment continue to appear in this peculiar sector. Due to a rapid and sustainable ... -
Kampüsten pandemi manzaraları; mesleki eğitimde beceri odaklı yaklaşımlar ile birlikte dijitalleşme
Uncular, Muhittin Hasan (Maltepe Üniversitesi, 2021)“Pandemide en çok etkilenen sektörlerin başında havacılık sektörü gelmektedir. Bu anlamda sektörün en önemli sorunlarından birisi de havacılık bölümünde okuyan öğrencilerin motivasyon problemidir. Belirsizlik, kaygı ve ... -
Müşteri ilişkileri yönetimi Atasay ve Altınbaş firmaları incelemesi
Güven, Ayşe Nazlı (Maltepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020)Müşteri İlişkileri Yönetimi (Customer relations management, CRM), işletmeye fayda sağlayan müşterileri korumak ve müşterilerle uzun vadeli karlı ilişkiler kurmak için, bütün etkileşim kanallarını kullanarak, müşterilerin ... -
Sadakat nereye kadar
Uncular, Muhittin Hasan (T.C. Maltepe Üniversitesi, 2020)20. yüzyılın son çeyreğinde çok hızlı bir şekilde gelişim gösteren havayolu sektörü bu trendi 21. yüzyılda da sürdürmeye devam ediyor. Ortak amaç ve hedefler doğrultusunda zamanla birbirlerinin "hub’’larından, mevcut ... -
Türk Hava Yolları açısından pandemi dönemi ve sonrasında kriz iletişimi ve yönetimi
Akyürek, Mehmet Vasıl (Maltepe Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2022)Kriz genellikle öngörülmesi imkânsız olan ve işletmelerin sahip oldukları varlıkları tehdit altına alan bir süreç olarak nitelendirilmektedir. Bu sebeple, özellikle her bakımdan çok hızlı değişimlerin yaşandığı günümüz ...