Arşiv logosu
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
Arşiv logosu
  • Koleksiyonlar
  • Sistem İçeriği
  • Araştırmacılar
  • Projeler
  • Birimler
  • Analiz
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
  1. Ana Sayfa
  2. Yazara Göre Listele

Yazar "Ercan, Leyla" seçeneğine göre listele

Listeleniyor 1 - 2 / 2
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
  • Küçük Resim Yok
    Yayın
    Fen öğretimi ve materyal geliştirme (örnek ders planı)
    (Maltepe Üniversitesi, 2001) Tertemiz, Neşe; Ercan, Leyla
    Ögretim etkinliklerini en iyi biçimde gerçekleştirebilmek ders öncesi oldukça titiz bir hazırlık ve planlama yapılmasını gerektirir. Ders planı kolay bir iş gibi görünmesine rağmen, öğretmenin sınıftaki başarısı büyük ölçüde ders öncesi hazırIığına bağlıdır. Bir ders pIanı o dersin taslağıdır. Hazırlanan bu ders planında örnek olması açısından İIköğretim Fen BiIgisi programından 80 dakikada (2 ders saati) gerçekleştirilecek amaçlar belirlenmiş, amaçlara ulaşmak için konu alarak "yağmur" seçilmiştir. Ayrıca ders sırasında kullanılacak strateji belirlenmiş, gerekli materyaller tesbit edilmiş ve ders sırasında izlenecek basamakların akış şeması öğretme-öğrenme ilkeleri doğrultusunda veriImiştir.
  • Küçük Resim Yok
    Yayın
    G.Ü. Gazi Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümü fen bilgisi programına devam eden normal ve ikinci öğretimde öğrenim gören öğrencilerin sorunlarının bazı değişkenler açısından karşılaştırılması
    (Maltepe Üniversitesi, 2001) Ercan, Leyla; Tertemiz, Neşe
    Bu araştırmanın amacı G.Ü. Eğitim Fakültesi İlköğretim Fen Bilgisi Öğretmenliği normal ve ikinci öğretimde öğrenim gören öğrencilerin ihtiyaç ve sorunlarını karşılaştırarak ortaya koymaktır. Öğrencilerin problemleri genel olarak ve problem alanlarına göre karşılaştırılmış ve bazı değişkenler açısından incelenmiştir. Bu değişkenler: cinsiyet, yaş, anne ve babanın eğitim düzeyi, ailenin gelir düzeyi, sınıf ve akademik başarı düzeyIeridir.

| Maltepe Üniversitesi | Kütüphane | Açık Bilim Politikası | Açık Erişim Politikası | Rehber | OAI-PMH |

Bu site Creative Commons Alıntı-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile korunmaktadır.


Maltepe Üniversitesi Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı, İstanbul, TÜRKİYE
İçerikte herhangi bir hata görürseniz lütfen bize bildirin

DSpace 7.6.1, Powered by İdeal DSpace

DSpace yazılımı telif hakkı © 2002-2025 LYRASIS

  • Çerez Ayarları
  • Gizlilik Politikası
  • Son Kullanıcı Sözleşmesi
  • Geri Bildirim