Arşiv logosu
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
Arşiv logosu
  • Koleksiyonlar
  • Sistem İçeriği
  • Araştırmacılar
  • Projeler
  • Birimler
  • Analiz
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
  1. Ana Sayfa
  2. Yazara Göre Listele

Yazar "Kaya, Seher" seçeneğine göre listele

Listeleniyor 1 - 2 / 2
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
  • Yükleniyor...
    Küçük Resim
    Yayın
    İş zekası ve sosyal medya uygulamaları / Busıness ıntellıgence and socıal medıa applıcatıons
    (Maltepe Üniversitesi, 2015) Dursun, Tolga; Kaya, Seher
    Günümüzde teknolojik gelişmeler ve küreselleşme kurumları pozitif yönde etkilerken, bilgi ve bilginin kullanım süreçlerini daha karmaşık hale getirmiştir. Bu karmaşıklığın tam ortasında iş zekası yazılımları kurumların karar verme aşamasında ihtiyaç duydukları bilgiyi ortaya çıkaran ve böylece karar verme sürecine katkı yapan uygulamalar olarak gelişim göstermiştir. Bu nedenle, bir iş zekası çalışmasında kullanışlılık, performans, doğruluk ve raporlama en önemli faktörlerdir. İlerleyen teknoloji ve gelişmeler sonucunda bir diğer ihtiyaç sosyal medya ve uygulamaları olarak ortaya çıkmıştır. Bu ihtiyaç sosyal medya üzerinden pazarlama, uygulama kullanımı ve gündelik yaşamın bir parçası olmayı gerektirmektedir.
  • Küçük Resim Yok
    Yayın
    Okul öncesi öğretmen adaylarının öğretmenlik uygulaması dersi hakkında görüşleri
    (Maltepe Üniversitesi, 2019) Kaya, Seher; Kalyoncu, Zeynep; Çapan, Fadime
    Amaç: Bu araştırma okul öncesi öğretmen adaylarının öğretmenlik uygulaması dersi hakkında görüşlerini belirlemek amacıyla yapılmıştır. Yöntem: Araştırma 2018-2019 eğitim öğretim yılında Kütahya Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliğinde öğrenim gören son sınıf öğretmen adayları ile gerçekleşmiştir. Araştırma nitel araştırma yöntemi benimsenerek yapılmış veriler görüşme formu ile toplanmıştır. Verilerin analizinde içerik analizi yapılarak, öğretmen adaylarının düşünceleri kategorilere dönüştürülmüştür.

| Maltepe Üniversitesi | Kütüphane | Açık Bilim Politikası | Açık Erişim Politikası | Rehber | OAI-PMH |

Bu site Creative Commons Alıntı-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile korunmaktadır.


Maltepe Üniversitesi Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı, İstanbul, TÜRKİYE
İçerikte herhangi bir hata görürseniz lütfen bize bildirin

DSpace 7.6.1, Powered by İdeal DSpace

DSpace yazılımı telif hakkı © 2002-2025 LYRASIS

  • Çerez Ayarları
  • Gizlilik Politikası
  • Son Kullanıcı Sözleşmesi
  • Geri Bildirim