Game: key to learning a foreing language at primary school education
Küçük Resim Yok
Tarih
2017
Yazarlar
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
Maltepe Üniversitesi
Erişim Hakkı
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Özet
In the primary school education learn by participating in gaming activities. The educational content is determinant of the collocation of the didactic game in the education process. Children in primary school have visual -figurative thinking and sensory perception of the environment ,so they are more willing to study through game process. The aim of this reports is the ability to operate verbally with the foreign language in the primary school is supported by the inclusion of same senses like visual senses, auditory sense and motor actions. By this method children enrich their vocabulary and develop, their verbal communication skill...
İlköğretim döneminde öğrenme oyuna yoluyla gerçekleşir. Eğitim sürecinde didaktik oyunların kullanımı içeriğin eğitsel değerine bağlıdır. İlkokul çağındaki çocuklar görsel ve şekil odaklı düşünür ve çevreyi duyumsal algılarlar, Bunun sonucunda oyun yoluyla öğrenmeye daha isteklidirler. Bu çalışmanın amacı ilkokulda görsel ve işitsel duyularla motor becerilerin harekete geçirilmesi yoluyla öğrencilerin yabancı dil öğretiminde sözel edimlerini desteklemektir. Bu yöntemle öğrencilerin kelime bilgilerini ve sözel iletişim becerilerini geliştirmesi hedeflenmektedir...
İlköğretim döneminde öğrenme oyuna yoluyla gerçekleşir. Eğitim sürecinde didaktik oyunların kullanımı içeriğin eğitsel değerine bağlıdır. İlkokul çağındaki çocuklar görsel ve şekil odaklı düşünür ve çevreyi duyumsal algılarlar, Bunun sonucunda oyun yoluyla öğrenmeye daha isteklidirler. Bu çalışmanın amacı ilkokulda görsel ve işitsel duyularla motor becerilerin harekete geçirilmesi yoluyla öğrencilerin yabancı dil öğretiminde sözel edimlerini desteklemektir. Bu yöntemle öğrencilerin kelime bilgilerini ve sözel iletişim becerilerini geliştirmesi hedeflenmektedir...
Açıklama
Anahtar Kelimeler
Language learning, Language learning in primary, Dil öğrenimi, İlköğretimde dil öğrenimi
Kaynak
2017 İstanbul Faculty of Education International Student Congress
WoS Q Değeri
Scopus Q Değeri
Cilt
Sayı
Künye
Dimitrova, G. (2017). Game: key to learning a foreing language at primary school education. Tokcan, İ. M., Gümüşkaya, B. ve Şimşir D. (ed.). 2017 İstanbul Faculty of Education International Student Congress içinde (10-11 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.