From Amul ad campaigns to Indian cinema: analyzing the changing Indian culture in the media scene
Küçük Resim Yok
Tarih
2015
Yazarlar
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
Maltepe Üniversitesi
Erişim Hakkı
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Özet
lndian culture has continued to be defined mainly through two dominant media forms, the advertising media and mass media, specifically films. ln a country that is divided into twenty-nine states and having more than five hundred languages, this visual culture in the form of films has been instrumental for national integration in a country that is otherwise divided by ethnic and cultural differences specific to each region of lndia.
Hindistan kültürü temelde iki mecrada temsil edilmektedir. Bunlardan ilki reklam medyası diğeri de filmlerin ağırlıkta olduğu kitle iletişim medyasıdır. 29 bölge ve 500'den fazla konuşulan dil. Hindistan'daki film sektörü ile birlikte UlusaI bütünleşmenin bir aracı durumundadır. Aksi halde her bir bölge kendi etnik ve kültürel özellikleri ile bir ayrışma durumunu yaşayabilir.
Hindistan kültürü temelde iki mecrada temsil edilmektedir. Bunlardan ilki reklam medyası diğeri de filmlerin ağırlıkta olduğu kitle iletişim medyasıdır. 29 bölge ve 500'den fazla konuşulan dil. Hindistan'daki film sektörü ile birlikte UlusaI bütünleşmenin bir aracı durumundadır. Aksi halde her bir bölge kendi etnik ve kültürel özellikleri ile bir ayrışma durumunu yaşayabilir.
Açıklama
Anahtar Kelimeler
Culture, Media, Cinema, India, Communication, Kültür, Medya, Sinema, Hindistan, İletişim
Kaynak
2015 İstanbul International Communication Students Congress
WoS Q Değeri
Scopus Q Değeri
Cilt
Sayı
Künye
Ganguly, M. (2015). From Amul ad campaigns to Indian cinema: analyzing the changing Indian culture in the media scene. Karakulakoğlu, S.E. ve Scifo, S. (ed.). 2015 İstanbul International Communication Students Congress (23-24 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.