Erken çocukluk döneminde 4-5 yaş çocuklarının anadil ve yabancı dilde konuşma becerisinin gelişim süreci
Küçük Resim Yok
Tarih
2019
Yazarlar
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
Maltepe Üniversitesi
Erişim Hakkı
CC0 1.0 Universal
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Özet
Amaç: Bu çalışmanın amacı erken çocukluk dönemi 4-5 yaş grubu çocuklarının anadil ve yabancı dil eğitiminin eş zamanlı olarak verilmesinin konuşma becerisine etkisinin incelenmesidir. Çalışmanın araştırma soruları ise 4-5 yaş grubu çocuklarda anadilin yabancı dil üzerinde etkileri nelerdir? İki dilliliğin konuşma becerisi üzerine etkisi nelerdir? Şeklindedir.
Açıklama
Anahtar Kelimeler
Okul öncesi dönem, İngilizce, Dil becerileri
Kaynak
14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası
WoS Q Değeri
Scopus Q Değeri
Cilt
Sayı
Künye
Ayna, D., Tulum, M. (2019). Erken çocukluk döneminde 4-5 yaş çocuklarının anadil ve yabancı dilde konuşma becerisinin gelişim süreci. 14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası Özet Kitapçığı, Maltepe Üniversitesi.