Erken çocukluk döneminde 4-5 yaş çocuklarının anadil ve yabancı dilde konuşma becerisinin gelişim süreci

dc.contributor.authorAyna, Dilek
dc.contributor.authorTulum, Meryem
dc.date.accessioned2024-07-12T20:32:53Z
dc.date.available2024-07-12T20:32:53Z
dc.date.issued2019en_US
dc.departmentFakülteler, Eğitim Fakültesien_US
dc.description.abstractAmaç: Bu çalışmanın amacı erken çocukluk dönemi 4-5 yaş grubu çocuklarının anadil ve yabancı dil eğitiminin eş zamanlı olarak verilmesinin konuşma becerisine etkisinin incelenmesidir. Çalışmanın araştırma soruları ise 4-5 yaş grubu çocuklarda anadilin yabancı dil üzerinde etkileri nelerdir? İki dilliliğin konuşma becerisi üzerine etkisi nelerdir? Şeklindedir.en_US
dc.identifier.citationAyna, D., Tulum, M. (2019). Erken çocukluk döneminde 4-5 yaş çocuklarının anadil ve yabancı dilde konuşma becerisinin gelişim süreci. 14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası Özet Kitapçığı, Maltepe Üniversitesi.en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12415/805
dc.language.isotren_US
dc.publisherMaltepe Üniversitesien_US
dc.relation.ispartof14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyasıen_US
dc.relation.publicationcategoryUlusal Konferans Öğesien_US
dc.rightsCC0 1.0 Universal*
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/*
dc.snmzKY06275
dc.subjectOkul öncesi dönemen_US
dc.subjectİngilizceen_US
dc.subjectDil becerilerien_US
dc.titleErken çocukluk döneminde 4-5 yaş çocuklarının anadil ve yabancı dilde konuşma becerisinin gelişim sürecien_US
dc.typeConference Object
dspace.entity.typePublication

Dosyalar