Çocuk kitabı seçiminde öğretmen ve ebeveylerin kitap seçim kriterleri

dc.contributor.authorKaran, Hacer
dc.date.accessioned2024-07-12T20:31:56Z
dc.date.available2024-07-12T20:31:56Z
dc.date.issued2019en_US
dc.departmentFakülteler, Eğitim Fakültesien_US
dc.description.abstractAmaç: Bu çalışmada, özellikle erken yaşta çocukların en çok etkileşimde bulunduğu anne babaları ve öğretmenler tarafından çocuklara sunulacak kitaplarda kullandıkları kriterlerin belirlenmesi amaçlanmıştır. Yöntem: Çalışma Antalya örnekleminde anaokulu öğretmenleri ve okul öncesi çağda çocuğu olan anne babalar çalışmaya dahil edilmiştir. Random örnekleme yöntemiyle seçilen 50 ebeveyn ve 50 anasınıfı öğretmeni olmak üzere toplam 100 yetişkin katılımcıdan veriler toplanmıştır. Araştırmada veri toplama aracı olarak “Okul Öncesi Öğretmeninin ve Ebeveynlerin Çocuk Kitabı(3-6 yaş) Seçiminde Dikkat Ettikleri Ölçütleri Belirleme Ölçeği” kullanılmıştır. Araştırmanın analizleri devam etmekte olup çalışma sonuçları sunum sırasında tartışılacaktır.en_US
dc.identifier.citationKaran, H. (2019). Çocuk kitabı seçiminde öğretmen ve ebeveylerin kitap seçim kriterleri. 14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası Özet Kitapçığı, Maltepe Üniversitesi.en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12415/646
dc.institutionauthorKaran, Hacer
dc.language.isotren_US
dc.publisherMaltepe Üniversitesien_US
dc.relation.ispartof14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyasıen_US
dc.relation.publicationcategoryUlusal Konferans Öğesien_US
dc.rightsCC0 1.0 Universal*
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/*
dc.snmzKY06115
dc.subjectÇocuk kitaplarıen_US
dc.subjectİçeriken_US
dc.subjectResimen_US
dc.subjectBoyuten_US
dc.subjectDilen_US
dc.titleÇocuk kitabı seçiminde öğretmen ve ebeveylerin kitap seçim kriterlerien_US
dc.typeConference Object
dspace.entity.typePublication

Dosyalar